Szukaj

Hyundai i20 III Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 100KM 2024 Hyundai i20 Modern 1.0 T-GDi Hatchback 100KM 2024

74 600 PLN
Hyundai
i20
2024
benzynowy
100 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Podgrzewane lusterka boczne, Bluetooth, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai i20 Modern 1.0 T-GDi Hatchback 100KM 2024

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 065 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
55% 45%
3,8
~Tadeusz
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Kupiony jako drugi samochód - do miasta. Jest to mały, zwrotny, pojemny miejski samochód. Bardzo ładny z zewnątrz. Ponury, plasikowy i tani wewnątrz. Sporo systemów wspomagających. Wybrałem silnik wolnossący bo ma dobre opinie odnośnie trwałości ale ten silnik (1,2 -79 km) jest zbyt słaby do tego auta - szczególnie na trasie. Niedopracowane multimedia - np. brak nawigacji fabrycznej pomimo ikony na wyświetlaczu (brak właściwej...
3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej...
4,9
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i20