Szukaj

Hyundai i20 II Coupe 1.1 CRDi 75KM 2017 Hyundai i20 Hyundai i20 II 1.2 DIESEL NOWY OLE...

32 900 PLN
Hyundai
i20
2017
diesel
75 KM
+48
Zarszyn (woj. podkarpackie)
Rocznik 2017
Przebieg 96 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 120 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Hyundai i20 Hyundai i20 II 1.2 DIESEL NOWY OLE...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
161 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,7 s
Średnie spalanie
4,0 l/100 km
Długość
4 045 mm
Szerokość
1 730 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie...
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi...
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i20