Szukaj

Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.0 T-GDI 100KM 2016 Hyundai i20 1.0 T-Gdi Premium 100KM 2016r Możliwy transport do klienta!

35 900 PLN
Hyundai
i20
2016
benzynowy
100 KM
+48
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
Rocznik 2016
Przebieg 135 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni

Informacje o samochodzie

Hyundai i20 1.0 T-Gdi Premium 100KM 2016r Możliwy transport do klienta!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 035 mm
Szerokość
1 734 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie...
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi...
4,4
~D-sub
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Ogólne wrażenie - fajny, ale ..... czegoś mu brakuje. Po prostu nie ma kopa. To ma być auto miejskie, a nie karawan. Mam 18 letnią MIcrę z silnikiem wolnossącym 80 KM i to jest przykład auta do miasta - w każdej chwili mogę wdepnąć i na V biegu jedzie od 40 km/h do maksa. Tu - moment na niskich obrotach ledwo zipie. Trzeba redukcję co najmniej do III. Szkoda, że nawet za dopłatą nie dają silnika 100 KM montowanego w dużo droższej wersji...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i20