Szukaj

Hyundai i10 II 2015 HYUNDAI i20 z Niemiec ,Opłacony

40 800 PLN
Hyundai
i10
2015
benzynowy
101 KM
+48
Zgorzelec (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 87 884 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

HYUNDAI i20 z Niemiec ,Opłacony

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
2,8
~xty
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
jeżeli chodzi o bezawaryjność i bieżące utrzymanie jest ok, dalej już nie jest tak fajnie. Auto fajne dla 1 osoby na dojazdy do pracy i pomykanie po mieście. Spalanie tragiczne jeżeli chcesz kogoś wyprzedzać i wgl jakoś jeździć potrafi wynieść 6,5l dla tego silnik i gabarytów to dramat. Auto bierze rdza po 50 tyś. km użytkowania, karoseria szczególnie przód i klapa osłony silnika zrywa się po zahaczeniu o wyższy krawężnik. Silniki w szybach...
4,6
~fxx
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta). Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa). 4 lata bez absolutnie żadnych problemów....
4,6
~Karol
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Auto godne polecenia kupione jako używany 4 latek . Pozytywne zaskoczenie mało pali średnio 6 w mieście wszędzie zaparkuje. Ma bagażnik w porównaniu do Aygo, nie ma gołych blach jak w Lupo, 8 cm szerszy niż Picanto co mnie zdziwiło . Więc zdecydowanie lepiej kupić Hyundaia niż Kia Picanto. Prymus w klasie rozmiaru Yarisa pierwszej generacji. Silnik 1.0 wystarczy do jazdy miejskiej i poza miastem też leci i pali 4 litry przy 100 km/h !!!

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i10