Szukaj

Hyundai i10 I Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 2012 Hyundai i10 Salon PL 2 wlasciciel super stan ...

14 999 PLN
Hyundai
i10
2012
benzynowy
70 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 127 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 70 KM
Pojemność silnika 1 086 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne

Informacje o samochodzie

Hyundai i10 Salon PL 2 wlasciciel super stan ...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
152 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,6 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
3 565 mm
Szerokość
1 566 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
7,1
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
6,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.
7,5
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Przejechalem i10 juz ok 2 tys km, ma w tej chwili 15 tys km. i powiem ze ze to auto to KLĄTWA ktorej nie warto kupowac, zle sie prowadzi, strach wjezdzac w zakrety, skreca gdzie chce, skrzynia wolna jak muł, silnik jedzie dopiero od 3 tys obrotów;/ !!?? miałem ibize, a3, pande, golfa i jeszcze kilka innych i gorszym autem nie jezdziłem. Spalanie na trasie 7,5L !!! obroty od 2.5 do 3.5 tys., hamulce słabe gorsze jak w traktorze. Masakra Panda jest o 1000% lepsza i pali o 2 litry mniej w trasie. srednie spalanie 90% trasa to tylko 7.5L. z klima, tyle to moze spalic 1.8 140KM a nie czocha 1.1 69KM. Jedynie wygodny jest fotel i nic wiecej, auto to delikatny chinski szmelc. Szkoda kasy, na takiego bubla 1.1. lepiej dołożyc 4 tys i kupic cokolowiek innego ale nie i10!!! pozdrawiam uzytkowników i10. i zycze wam bezawaryjnej jazdy i bezpiecznej jazdy :) polecam auto dla kapeluszników którzy robia 20km miesiecznie :) Szmelc szmelc.. :)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i10