Szukaj

Hyundai i10 II Hatchback 1.0 LPGi 67KM 2014 Hyundai i10 1.0, Salon Polska, Serwis ASO, Klima

21 499 PLN
Hyundai
i10
2014
benzynowy
67 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 166 627 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 67 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Złoty metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Hyundai i10 1.0, Salon Polska, Serwis ASO, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
153 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,2 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
3 665 mm
Szerokość
1 660 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
2,8
~xty
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
jeżeli chodzi o bezawaryjność i bieżące utrzymanie jest ok, dalej już nie jest tak fajnie. Auto fajne dla 1 osoby na dojazdy do pracy i pomykanie po mieście. Spalanie tragiczne jeżeli chcesz kogoś wyprzedzać i wgl jakoś jeździć potrafi wynieść 6,5l dla tego silnik i gabarytów to dramat. Auto bierze rdza po 50 tyś. km użytkowania, karoseria szczególnie przód i klapa osłony silnika zrywa się po zahaczeniu o wyższy krawężnik. Silniki w szybach...
4,6
~fxx
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta). Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa). 4 lata bez absolutnie żadnych problemów....
4,6
~Karol
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Auto godne polecenia kupione jako używany 4 latek . Pozytywne zaskoczenie mało pali średnio 6 w mieście wszędzie zaparkuje. Ma bagażnik w porównaniu do Aygo, nie ma gołych blach jak w Lupo, 8 cm szerszy niż Picanto co mnie zdziwiło . Więc zdecydowanie lepiej kupić Hyundaia niż Kia Picanto. Prymus w klasie rozmiaru Yarisa pierwszej generacji. Silnik 1.0 wystarczy do jazdy miejskiej i poza miastem też leci i pali 4 litry przy 100 km/h !!!
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i10