Szukaj

Honda Jazz II 1.4 83KM 2008 Honda Jazz Automat klima alufelgi Warszawa gwa...

19 999 PLN
Honda
Jazz
2008
benzynowy
83 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 169 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 339 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne

Informacje o samochodzie

Honda Jazz Automat klima alufelgi Warszawa gwa...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
3 830 mm
Szerokość
1 675 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
6,2
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Po przejechaniu 14 tysiecy kilometrów w zimie i w lecie mogę powiedzieć, że autko sprawuje się świetnie. Przy obciążeniu 3 osób i jeździe mieszanej miasto/droga pozamiejska/autostrada spalanie oscyluje w granicach 6-6,4litra, przy płynnej jeździe mieszanej, przy obciążeniu jednej osoby i nie przekraczaniu 120km/h przeważnie wychodzi 5,7-5,8l/100km. Przy czym nie widzę wpływu klimatyzacji na zużycie paliwa. Auto jest w dobrym stanie technicznym, dbam o stan opon i właściwe ciśnienie. Uzywam tylko bezołowiowej 95 oktanów.
7,5
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Auto w wersji sport wiec najbogatsza i najcieższa wersja. Wydaje mi sie ze mam krotsza skrzynie biegow niz zwykle wersje przy 110km/h mam ok 3700rpm. Super zbiera sie od poczatku ale na autostradzie brakuje 6 biegu. Autem jezdze w Anglii od 8 miesiecy zrobilem juz prawie 5tys km i od samego poczatku prowadze dziennik spalania. Zaznacze ze najczesciej jezdze bardzo krotkie odcinki 2-3km nawet 6 razy dziennie przez co moje spalanie bedzie znacznie wyzsze niz u innych . W moim przypadku komputer zaniza o okolo 0.3-0.4 litra. Zawsze tankowalem tylko na shellu raz zwykla 95 ale czesciej v-power 95. Roznice w dynamice czuje nawet jak roszam z parkingu to na tej drugiej wystarczy ze puszcze tylko sprzeglo i ladnie sam rusza na tej zwyklej musze troszke gazu dodac by nie zgasl. Robilem juz kilka porownac rowniez na moim poprzednik aucie(nissan primera 2.0) i za kazdym razem tego v-power 95 spala mi okolo 10% wiecej (no i ta cena ok 8% drozej) mowa tu o stacjach w UK. Wracajac jednak do konkretow to przy tych 110km/h komputer pokazuje okolo 6.5l/100 ale juz przy 80/90km/h jest to 5 litrow. W miescie jak sie robi ponizej 3km bedzie 9l ponizej 2km nawet i z 10 o 1km nie wspomne 15+ chyba. Wynik 8.64 to moje srednie spalanie z prawie 5000km z czego 500km to autostrada i drugie 500km to drogi wojewodzkie reszta tylko miasto.
7,3
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Mam honde jazz 1.4dsi w wersji sport(anglik) Komputer zaniza mi spalanie nawet o pół litra więc w raporcie podaje realne spod dystrybutora. Ciagle jeżdzę krótkie odcinki na niedogrzanym silniku ale praktycznie 2,5km bez świateł jadac na 3 lub 4 biegu nie przekraczajac 2tys obrotow. Zeby uzyskać 5.5litra w trasie to piąty bieg i w okolicach 80km/h (2,5tys obrotów) jeżdząc do 120km/h nie powinnismy przekroczyć 6,5 litra. Klima zabiera od 0,5 do nawet jednego litra wiecej jak są upały. Nie wiem jak u innych ale po zmianie paliwa z shell vpower nitro+ na shell fuel saver robie faktycznie dłuższe przebiegi. Ale zaraz po zatankowaniu odczułem spadek mocy potem juz sie przyzwyczaiłem.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Jazz