Szukaj

Honda Jazz II 1.4 83KM 2006 Honda Jazz 1.4 Benzyna 83 KM, Klimatyzacja

12 800 PLN
Honda
Jazz
2006
benzynowy
83 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2006
Przebieg 169 957 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 339 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Honda Jazz 1.4 Benzyna 83 KM, Klimatyzacja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
3 830 mm
Szerokość
1 675 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
6,2
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Po przejechaniu 14 tysiecy kilometrów w zimie i w lecie mogę powiedzieć, że autko sprawuje się świetnie. Przy obciążeniu 3 osób i jeździe mieszanej miasto/droga pozamiejska/autostrada spalanie oscyluje w granicach 6-6,4litra, przy płynnej jeździe mieszanej, przy obciążeniu jednej osoby i nie przekraczaniu 120km/h przeważnie wychodzi 5,7-5,8l/100km. Przy czym nie widzę wpływu klimatyzacji na zużycie paliwa. Auto jest w dobrym stanie technicznym, dbam o stan opon i właściwe ciśnienie. Uzywam tylko bezołowiowej 95 oktanów.
7,5
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Auto w wersji sport wiec najbogatsza i najcieższa wersja. Wydaje mi sie ze mam krotsza skrzynie biegow niz zwykle wersje przy 110km/h mam ok 3700rpm. Super zbiera sie od poczatku ale na autostradzie brakuje 6 biegu. Autem jezdze w Anglii od 8 miesiecy zrobilem juz prawie 5tys km i od samego poczatku prowadze dziennik spalania. Zaznacze ze najczesciej jezdze bardzo krotkie odcinki 2-3km nawet 6 razy dziennie przez co moje spalanie bedzie znacznie wyzsze niz u innych . W moim przypadku komputer zaniza o okolo 0.3-0.4 litra. Zawsze tankowalem tylko na shellu raz zwykla 95 ale czesciej v-power 95. Roznice w dynamice czuje nawet jak roszam z parkingu to na tej drugiej wystarczy ze puszcze tylko sprzeglo i ladnie sam rusza na tej zwyklej musze troszke gazu dodac by nie zgasl. Robilem juz kilka porownac rowniez na moim poprzednik aucie(nissan primera 2.0) i za kazdym razem tego v-power 95 spala mi okolo 10% wiecej (no i ta cena ok 8% drozej) mowa tu o stacjach w UK. Wracajac jednak do konkretow to przy tych 110km/h komputer pokazuje okolo 6.5l/100 ale juz przy 80/90km/h jest to 5 litrow. W miescie jak sie robi ponizej 3km bedzie 9l ponizej 2km nawet i z 10 o 1km nie wspomne 15+ chyba. Wynik 8.64 to moje srednie spalanie z prawie 5000km z czego 500km to autostrada i drugie 500km to drogi wojewodzkie reszta tylko miasto.
7,3
Honda Jazz II
Hatchback 5d 1.4 83KM 61kW
Mam honde jazz 1.4dsi w wersji sport(anglik) Komputer zaniza mi spalanie nawet o pół litra więc w raporcie podaje realne spod dystrybutora. Ciagle jeżdzę krótkie odcinki na niedogrzanym silniku ale praktycznie 2,5km bez świateł jadac na 3 lub 4 biegu nie przekraczajac 2tys obrotow. Zeby uzyskać 5.5litra w trasie to piąty bieg i w okolicach 80km/h (2,5tys obrotów) jeżdząc do 120km/h nie powinnismy przekroczyć 6,5 litra. Klima zabiera od 0,5 do nawet jednego litra wiecej jak są upały. Nie wiem jak u innych ale po zmianie paliwa z shell vpower nitro+ na shell fuel saver robie faktycznie dłuższe przebiegi. Ale zaraz po zatankowaniu odczułem spadek mocy potem juz sie przyzwyczaiłem.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Jazz