Szukaj

Honda Insight Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 2012 Honda Insight automat LPG hybryda alu klima Su...

29 999 PLN
Honda
Insight
2012
benzynowy z lpg
88 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 199 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 88 KM
Pojemność silnika 1 339 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Honda Insight automat LPG hybryda alu klima Su...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,4 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 395 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Dwa silniki, pare koni, nawet maluch to przegoni. Deklarowane spalanie okolo 5 l/100km w miescie to bujda na resorach. W idiotycznym cyklu testowym nie majacym NIC wspolnego z rzeczywista jazda, moze. Faktycznie w miescie to 10l/100km. Nie wiem co by bylo gdyby zrobic 200km po miescie na cieplym silniku, ale w rzeczywistosci jedzie sie kilkanascie km na jeden raz, wiec praktycznie caly czas na zimnym. Na trasie, jadac 90-100km/h dzieki dlugiej skrzyni mozna zejsc pare groszy ponizej 5l/100km. Mowie faktycznie wedlug pompy przy tankowaniu, bo wyswietlacz w aucie to tez jakies optymistyczne bajki pokazuje co najmniej 5% za dobre. Osiagi zenujace, porownywalne z 30 letnim Polonezem, 12.5s do 100km/h. Caly ten ekobadziew, silnik elektryczny, akumulator, podwojne swiece, tylko niepotrzebnie obciaza auto. Toyota Corolla 1.6 z 1994 palilaby tyle samo lub mniej gdyby miala dluzsza skrzynie na 2k rpm przy 100kmh jak Honda, zamiast 3k rpm przy 100kmh. I to przy duzo lepszych osiagach 114KM, 1000kg masy 10s do 100kmh. Corolla jadac 90-100kmh palila 6.2l/100km a Honda na takim samym biegu 6.5l/100km. Nie pomogl "aerodynamiczny" ksztalt Hondy ze slupkami przednimi ktore zaslaniaja kazdy zakret i skrzyzowanie, hybryda, VTEC, dodatkowe swiece. Silnik z motorynki i odkurzacza nie wystarczy do pchania 1300kg auta.
4,8
Liczba komentarzy: 1
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Przechodzimy do najciekawszej części. R-E-W-E-L-A-C-J-A !!! Zaznaczam, iż podaję efekty mierzone osobiście przy tankowaniu, a nie przez komputer (bo ten zaniża wyniki o ok. 0,2 l). Po nauczeniu się ekologicznej jazdy (zdobycie kompletu przyznawanych przez komputer pokładowy punktów wraz z pucharem zajęło mi niecałe 7200 km) średnie spalanie na poziomie 4,4 l/100 km to moim zdaniem marzenie nieosiągalne dla wielu innych pojazdów. Przy czym moja najczęstsza trasa to 30 km (trochę po górkach, trochę po płaskim) na linii dom-praca (w jedną stronę), a więc auto ma czas się rozgrzać i osiągnąć odpowiednią temperaturę. W miniony weekend jadąc po w miarę płaskim terenie na odległość ponad 200 km spalanie zeszło nawet do 3,8 l/100 km. W zimie przy ponad 20-stopniowych mrozach średnie spalanie wynosiło 5,3 l/100 km. Zaś na autostradzie (przejazd A-4 przez całą Polskę aż pod samą granicę niemiecką - i z powrotem) z prędkością ok. 130-140 km/h przy 4 dorosłych osobach w środku i załadowanym bagażniku) - spalanie wyniosło 6,1 l/100 km. Uważam więc, że to wyniki (szczególnie przy obecnych cenach paliw) bardzo dobre. Owszem - nie jeżdżę jak szalony, nie wyprzedzam wszystkiego i wszystkich (by zaraz potem hamować z piskiem). Nauczyłem się jazdy płynnej: zamiast niepotrzebnie przyspieszać do maksimum, lepiej jechać trochę wolniej ale ze stała prędkością i nie hamować niepotrzebnie; trzeba trzymać większą odległość od poprzedzającego pojazdu, bo wtedy lepiej widać drogę, można zaplanować następny ruch i wykonać go z wyczuciem (a ewentualnych rajdowców zawsze można puścić bokiem zjeżdżając im nieco na prawe pobocze myśląc przy tym z satysfakcją, jak owe szaleństwa dotkliwie odczuwa ich portfel podczas tankowania na stacji paliw). Nie przeszkadza mi, że pojadę 5 minut dłużej - ale za to mogę cieszyć się jazdą, a nie stresuję za kierownicą, że inni wolno jadą, że światła, że muszę być pierwszy. A jakby mi trzeba było rzeczywiście gdzieś pędzić w nagłej sprawie - to Insight też na to pozwoli (oczywiście nie odpłaci się wtedy tak niskim spalaniem - ot, będzie wtedy jak inne samochody). Niektórzy powiedzą - można kupić inne auto benzynowe, założyć LPG (lub jak kogoś stać CNG) i też jeździć tanio. Tak, ale traci się przez to czasami gwarancję fabryczną, powstaje konieczność corocznych przeglądów rejestracyjnych (które dla nowych aut bez gazu są najpierw po 3 latach od pierwszej rejestracji, a potem po kolejnych 2) co pociąga za sobą dodatkowe koszty, i w końcu - napędy hybrydowe spalając mniej paliwa emitują mniej substancji szkodliwych do atmosfery.
6,3
Liczba komentarzy: 2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
witajcie bylem zaiteresowany tym samochodem tyle co sie naczytałem ze mało pali ale niestety zawiodłem sie pojechałem na przejazdzke po miescie zima 0 stopni wiec nie ma mrozu jechałem z 10 kilometrow nie bylo kokow spalanie srednio 6,9 - 7,0 litrow poprostu zawiodłem sie :( przetestujcie zanim kupice !!!!!!!! pozdrawiam a nie patrzcie co napisalem o spalaniach srednich Pan z Hondy bardzo uprzejmy niestety nic nie poradzil powiedzial ze tak jest i to prawda uwaga jechalem bardzo ekonomicznie !!!!

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Insight