Szukaj

Honda HR-V I 1.6 i 16V 2WD 105KM 2001 HONDA HR-V 1.6 16V 105 KM

15 500 PLN
Honda
HR-V
2001
benzynowy
105 KM
Rocznik 2001
Przebieg 198 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 590 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Zielony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio niefabryczne, Tuner TV, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

HONDA HR-V 1.6 16V 105 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
8,2 l/100 km
Długość
4 095 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
9,3
Honda HR-V I
Minivan 1.6 i 16V 2WD 105KM 77kW
Niestety waga 1,5 t i mały kiosk na kołach więc ogromny opór powietrza jak na 105 km. Więc spalanie zbyt wysokie jak na 1.6. Myślę że 2 l byłoby lepsze ponieważ większy ciąg i moc zredukowałoby opór i zmniejszyło spalanie gdyż nie trzeba by jej tak kręcić. Niestety bierze olej jak na tak małą moc. Więc to ogromne minusy. Ale plusy to niezawodność i nawet przestronne wnętrze, pełna elektryka i jak się doda pełne orurowanie i lotkę na dachu jest git. Auto wieczne ale wysiadanie z tyłu koszmar. Za to rekompensuje to podłokietnik tylny i możliwość rozkładania tylnych foteli. Ale nie polecam komuś kto chce oszczędzić na paliwie kolega ma audi s8 d2 i pali mu na mieście 15 gazu więc koszty podobnie ale to 2 tonowa limuzyna.
9,0
Honda HR-V I
Minivan 1.6 i 16V 2WD 105KM 77kW
HRV jeśli chodzi o spalanie jest tak jak producent podaje Miasto (10) Trasa (8) nic mniej ni więcej , auto służy mi do jazdy do pracy czasem jakiś wypad . W przypadku gdybym przemierzał więcej kilometrów pokusił bym się o Lpg przy 4tys. rocznie nie ma to sensu. Do zalet które najbardziej brałem pod uwagę jest jego bezawaryjnośc , tam nic się nie psuje , dobra widocznośc z za kierownicy no i te super lusterka w których wszystko widac dodam że sie elekt. regulują i składaja . Z wad wymieniłbym korozje która juz sie pojawiła przy tylnych progach/nadkola ale nie jest jej dużo i można łatwo temu zaradzic , nie najlepszy jest tez komfort podróżowania , przy dłuższych wyprawach siedzisko daje o sobie znac brak tempomatu jeszcze bardziej zniechęca do wypadów . Auto posiadam juz 4 lata myślę o sprzedaży gdyż chciałbym spróbowac cos innego z drugiej strony ciężko bedzię znaleźc tak dobry samochód . Prawdziwy Japończyk ... juz takich nie robią ...
9,4
Honda HR-V I
Minivan 1.6 i 16V 2WD 105KM 77kW
Autko pali nieco więcej, niż można by się spodziewać po silniku 1,6L. Wysoka ´buda´, szerokie ´kapciochy´ = nie da się ukryć: ten litr/dwa litry więcej na setkę są uzasadnione. Szczególnie, gdy chce się lekko nacisnąć na światłach, albo gładko wyprzedzać + klima. Jeżdżę pół-spokojnie, bez szaleństw, ale też i wcale specjalnie nie oszczędzam. Codzienne dojazdy ok. 25km do pracy obejmują i kawałek trasy i kawałek standardowych korków. Jeśli mam się wdawać w rozliczenie wad i zalet, to myślę, że jestem zdecydowanie w stanie zapłacić trochę więcej na stacji (niż z podobnymi autami tej klasy), niż w warsztatach, bo auto, jak dotąd - bezawaryjne. Auto bez zbędnych pierdółek i elektroniki, dla kogoś, kto chce wygodnie jeździć, a nie bawić się guzikami - a i dodatkowo nieco wyróżniać się na drodze. Haneczka nie zawodzi i prowadzi się przykładnie - po prostu dama z klasą, która lubi wypić drinka ;) Co do ´mułowatości´ silnika - to nie rakieta, ale gdy Hanka się zdenerwuje, to daje radę 3/4 starych bmw ze świateł :>

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda HR-V