Szukaj

Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 2010 Honda CR-V pierwszy właściciel od nowości !

42 900 PLN
Honda
CR-V
2010
benzynowy
150 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2010
Przebieg 171 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

Światła xenonowe, Tapicerka alcantara, Tapicerka ciemna, Radio fabryczne, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V pierwszy właściciel od nowości !

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 530 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
11,2
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
A wiec tak. Honde mam ponad rok i zaraz po zakupie zalozyłem gaz. Instalacja kosztowala 2,5 tyś. Jesli chodzi o spalanie to max. bylo ponad 14l gazu napewno nie bylo 15.Bylo to jazda po autostradzie do 140km/h w zime a wiec z grzaniem, 4 dorosle osoby kazda z duza walizką. Jezdzac po miescie prawie zawsze robie 330 km na 42 litrach gazu a wiec spalanie okolo 12/13 litrow po miescie. Jadac sam oszczednie bez klimy predkosc okolo 100 km/h spalanie nawet ponizej 10l. Instalacja z lubryfikacja. Slabo przyspiesza powyzej setki.Max predkosc na gazie 165 km/h. Do setki malo wyczuwalna roznica miedzy gazem a bezyna ale jednak jest.
8,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
przyklejenie zderzaka 1000 zł, maglownica 10 tys, sprzęgło 6 tys, sprężarka klimatyzacji 5 tys. nie chodzi mi o pieniądze, mogę zapłacić za przegląd nawet 2 tys zł ale ale - problem w tym, że po przeglądzie zawsze w aucie coś jest nie tak. np. odbieram, jadą a tu huczy w kole, zatrzymałem się - w tylnym nadkolu 2L plastikowa butelka - dosłownia 500 m od wyje, (przecież sama butelka nie ma nóg i nie wejdzie do nadkola). następnym razem naprawie zaczęło buczeć sprzęgło. Myślałem, że to detal, ale nie, po pewnym czasie sprzęgło się rozleciało. podkreślam, że miałem zastrzeżenia tylko do dwóch serwisów spośród wielu, z których korzystałem. Miałem nawet napisać do Hondy Poland bo nie wiem czy wiedzą jak bardzo niektóre warsztaty psują im opinię. Do tego stopnia, że nigdy już żadnej Hondy nie kupię, ani auta ani motocykla.
12,3
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Przejechałem już ok. 8000 km na LPG, także mógłbym się podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Instalację zakładałem w firmie Automix k/ Wodzisławia Śl. (5 lat gwarancji) Auto jest nieznacznie słabsze szczególnie podszas przyspieszania na niższych biegach, trzeba dosyć mocno docisnąć pedał gazu. Zużycie średnie, na tą chwilę to ok. 12,40. Jeżdżąc dotychczas na PB 95 średnie spalanie było ok 10 l. Mimo znacznie większego zużycia gazu i utraty części mocy żałuję, że nie zdecydowałem się wcześniej na założenie instalacji LPG. Nie minął jeszcze rok a 50% kosztów inst. się "zwróciło". Silnik 2.0 exec.automat

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V