Szukaj

Honda CR-V IV SUV 1.6 i-DTEC 120KM 2013 Honda CR-V klima auto, grzane fotele,

40 500 PLN
Honda
CR-V
2013
diesel
120 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 136 826 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 597 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V klima auto, grzane fotele,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 570 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
4,6
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
1.6 120bhp z manualną skrzynią to jest jeżdżące złoto. Nie psuje się, oszczędne jak golf z 1.6d bez turbiny który ważył 500kg mniej i był połowę mniejszy. Właściwie golf palił więcej bo w trasie przy 100km/h było 5l na 100 a Honda na 6tce spokojnie schodzi poniżej 4.5litra na tempomacie. Paliwo w Anglii więc troszkę musicie w Polsce dodać ze szklankę za gorsze drogi (dużo stawania i przyśpieszania i niestety nadal gorsze paliwo odczuwalne na tyle że po wjeździe z Niemiec wiemy że na pewno wzrośnie spalanie mimo troszkę wolniejszej jazdy.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na początek: jeżdżę autem od pół roku. Informacje o spalaniu jakoś mocno nie przyczyniły się do wyboru tego auta podczas zmiany. Niemniej jednak raporty, które tutaj na portalu widzę to jest jakiś wyczyn raczej. Auto proponuje zmiany biegu na wyższy przy około 1700RPM... Nawet jeśli się do tego stosować to zejście poniżej 6L będzie trudne. Uzyskanie 5.2L / 100km to chyba na 6 biegu jadąc 80kmh non stop, bez zatrzymań, bez startu spod świateł, bez wyprzedzania, bez przyspieszania. Ja jeżdzę NORMALNIE. Autostrada ~145kmh lub "eska" ~125kmh, w mieście to nawet się postaram pooszczędzać i wtedy w stosunku 1/3 miasto 2/3 trasa wyjdzie mi 6.5L. SZEŚĆ I PÓŁ LITRA. Jak wy ludzie, schodzicie poniżej 6?? Jak wy schodzicie poniżej 5.5L???? Średnia 5.2??? Żart! Raz nawet starałem się jeździć jak beton i zszedłem do 5.5L ale to była katorga, męczarnia i żenada jak musiałem robić miejsce wyprzedzającemu mnie spod świateł rowerzyście. Ludzie co wy raportujecie??? To na pewno to auto??? A tak poza tym to mam w nosie ile spala ale nosi mnie jak widzę takie raporty. Ściska poślady za wydane hajsy na "drogą hondę" to trzeba chociaż raportować cuda w spalaniu :D Eeeh. Fajna rodzinna fura, kupa miejsca więc polecam. Ale te raporty spalania to nie róbmy sobie jaj 5.2 średnia :D :D :D
5,0
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Tu jest doskonale szkoda ze nie ma 6 gwiazdek . Srednio pali 4,9 bez wylaczonego Stop Start

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V