Szukaj

Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 2012 HONDA CR-V III 2.0 i-VTEC 4WD 150 KM Salon POLSKA Bezwypadkowy

55 000 PLN
Honda
CR-V
2012
benzynowy
150 KM
+48
Żory (woj. śląskie)
Rocznik 2012
Przebieg 218 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

HONDA CR-V III 2.0 i-VTEC 4WD 150 KM Salon POLSKA Bezwypadkowy

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
8,2 l/100 km
Długość
4 574 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
10,4
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Pożera wręcz straszne ilości paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia jak za tę klasę samochodów. Kontrolować trzeba niestety zapędy ASO odnośnie wymian wszystkiego co popadnie. Pióra wycieraczek po roku pomimo iż fabryczne nie wykazywały żadnych śladów zużycia czy klocki (na wszystkich 4 kołach) + 2 przednie tarcze !! po 40 tys km !! Naciąganie - to najlepsze określenie ASO Hondy z Włocławka gdzie swoją kupiłem i serwisuję. I z tego co kojarzę z rozmów z innymi użytkownikami - to nei tylko praktyka mojego ASO.
10,3
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
nie ma czego utrzymywać, więc jakie koszty? koszt oleju? koszt klimy? koszt przeglądów, koszty wymiany 2 przednich czujników parkowania to jedynie 3,5 tysiąca zł w serwisie Arher w Krakowie! TAK 2 czujniki parkowania, które psują się w każdym egzemplarzu to koszt 3,5 tysiąca, ale na szczęście to cena z wymianą. Poza tym wszystko bardzo tanie. Parę drobiazgów za 3, 5 , 7 tysięcy i będzie jak nowe...
7,5
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Przejechane już prawie 200000km, jazda miejska i trasy parę razy w tygodniu, przy oszczędnej jeździe naprawdę można zejść w okolice 6l/100km, co przy tych gabarytach to naprawdę osiągnięcie. Jednak trzeba pamiętać, że wtedy max. co można jechać po autostradach i ekspresówkach to ok.100-110km/h, na pozostałych drogach 90km/h. Czasu się traci niewiele, a portfel dziękuje bardzo szybko.

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V