Szukaj

Honda CR-V IV SUV 2.0 i-VTEC 155KM 2014 Honda CR-V Honda CR-V 2.0 Elegance (2WD)

66 600 PLN
Honda
CR-V
2014
benzynowy
155 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2014
Przebieg 134 599 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V Honda CR-V 2.0 Elegance (2WD)

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 570 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
9,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Mogłyby być oczywiście niższe, ale wiedziałem na co się decyduję. To nie jest małe autko z silnikiem benzynowym 1.2 czy nawet duże rodzinne na ON. Na trasie przy delikatnej jeździe można zejść do 7,0l/100km. W mieście 10l to standard. Nie pomaga tutaj ani tryb auto-stop ani tryb Eco. Miałem diesla co palił na trasie 5l a w mieście 7,5l ale koszty awarii rujnowały mój portfel. Decydując się na wolnossącą benzynę liczę, że niezawodność tej jednostki wynagrodzi mi wyższe koszty za PB95, tym bardziej że rocznie robię nie więcej niż 8000km. Koszty przeglądów do tanich nie należą. Do 60000km każdy z sześciu po 1200zł :-(
7,8
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
CRV 2013, Lifestyle. Jeżdżę spokojnie, głównie po mieście, jeśli wyjeżdżam poza miasto to zazwyczaj autostrada. Przejechane 20000 km i komputer pokazuje 8.2 l/100km, można mu wierzyć, porównywałem z dystrybutorem. Poza miastem udało mi się zejść do 6.7l/100km. Mierzone spalanie na autostradzie przy 140 km/h wychodzi 12-12.5 l/100km. Przy 120-130 spalanie "schodzi " do 9 l/100km i to jest chyba optymalna prędkość na autostrady. W mieście 10 l/100km. Generalnie wszystko zależy od stylu jazdy. Na plus koszty serwisu 426 zl za pierwszy "duży" przegląd z wymiana oleju i filtrów: oleju i kabinowego. Wcześniej był Accord 2.4 w benzynie 201 km, tego silnika brakuje w ofercie CRV. Wiadomo Unia Europejska. Ogólnie już 6 lat z Hondą i nie miałem żadnych problemów z samochodami, pewnie następna też będzie Honda.
13,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Maksymalne zużycie 17,5 l/100km to przy jeździe 210km/h, średnie czyli 11,5 l/100km cykl mieszany ale jazda dynamiczna. Przy naprawdę spokojnej jeździe czyli jakieś 90 km/h poza miastem spokojnie można zejść do 10 l na 100 km. UWAGA przy LPG Obowiązkowo Regulacja zaworów w salonie hondy niecałe 300 zł a spada znacznie spalanie i wrasta moc - polecam zaraz po montażu LPG oraz potem co 30000 km. Generalnie LPG to dobry wybór przy tym samochodzie. Szkoda tylko że nie ma 200 KM.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V