Szukaj

Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 2009 Honda CR-V

42 000 PLN
Honda
CR-V
2009
diesel
140 KM
+48
Kraczkowa (woj. podkarpackie)
Rocznik 2009
Przebieg 157 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 204 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Honda CR-V

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 530 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
6,2
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Niesłychany pozytyw. Ustawiłem komputer i jeżdżąc rozsądnie, 65% miasto 35% trasa, bardzo często na tempomacie (nawet w mieście, ustawiam 60km/h, wbijam tempomat) komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 6,2 litra na 100 km. Przy tankowaniu średnia wyszła 6,3 L/100 km. Jazda spokojna, w trasie do 100 km/h na tempomacie (unika się nieświadomego przyspieszenia i wzrostu spalania z tym związanego). Jak dla mnie rewelacja. Choć mam znajomego, który dziwi się że tak mi pali bo on nie może zejść poniżej 9 litrów. Tyle że znajomy jeździ po Warszawie w korkach a ułańska fantazja nakazuje mu od czadu do czasu deptać w gaz ile wejdzie. Napiszę jeszcze raz - przy rodzinnej, normalnej jeździe bez szaleństwa, wspomaganej tempomatem spalanie zamyka się w średniej 6.2 - 6.3 L/100 km. Najmniejsze chwilowe spalanie komputer pokazuje przy prędkości 80km/h + 6 bieg + tempomat, na moje oko wychodzi wtedy koło 4 litrów na 100km. Przy przyspieszaniu komputer spokojnie dobija do 15-20 litrów na 100km. Ale to spalanie chwilowe. Wpisze więc średnią 6.2 L na 100km. Gdyby ktoś nie wierzył - mam zdjęcia średniego spalania pstryknięte komórką.
7,7
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo mało pali jak na takie niemałe auto !! jeżdzę dynamicznie i na moje oko pali śrdniop ze wszytkich średnich mierzonych jakieś 8,5 l na 100 km . Niepodziewanie fajny bieg 4 ....ciągnącć można już od 70 do ....... naprawdę miło ;)... rada ...nie przekraczając 2500 obrotów można zjechać ze spalaniem do około 7,6 w mieście ;)) a poza tym auto REWELACYJNE PODF KAZDYM WZGLĘDEM !!!!! PAKOWNE BEZPIECZNE KOMFORTOWE FUNKCJONALNE polecam wersję EXECUTIVE .;)))) nie polecam firmowej nawigacji ( 6 klocków -ale działa super u NIEMców ;)) fajnie sie zbioera do 100ki jedyna wada jak na razie ...pprzy mrozach hamulec ręczny choć super designe (jak w samolocie ) to qrwa zamarzał u mnie już przxy -2 ;( ...ale da sieprzeżyć ;))))))) polecam auto fajna wygodna zwinna bryka !!! HONDA is coooooollllll
6,2
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeżeli chodzi o spalanie, to aktualnie po przejechaniu niemal 40tysięcy km średnie spalanie wynosi 6,3l/100km. Minimalne spalanie na trasie 4,9l/100km (trasa 230km w tym przejazdy przez miasta i miasteczka)- aczkolwiek należy bardzo ostrożnie obchodzić się z gazem, bo szybko potrafi zrobić się 6l/100km. Nawet przy bardzo szybkiej jeździe (ostre przyspieszanie, hamowanie, jazda z prędkością maksymalną, jazda ponad 50km ekspresówką) nigdy nie udało się spalić więcej niż 7,4l/100. W mieście - trudno powiedzieć bo nie jeżdżę typowych tras miejskich (samo miasto)- ale nie szarpiąc można spalić poniżej 6,5 litra. Jeżeli chodzi o olej to przez 40000km dolane zostało 1,5litra (w tym duża część pzed pierwszymi 10000km, gdy silnik był jeszcze na dotarciu). Olej na którym samochód jeździ to Castrol GTX 0W30.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V