Szukaj

Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 2015 Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Salon Polska, Serwis ASO

72 999 PLN
Honda
CR-V
2015
benzynowy
155 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2015
Przebieg 181 836 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V 2.0 i-VTEC, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
7,4 l/100 km
Długość
4 605 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
10,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
8,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Po 1.9TDI jednak mam wrażenie, że często tankuję. Natomiast spalanie i tak jest mniejsze, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o przeglądy - za pierwszy zapłaciłem coś koło 450 PLN, ale nie było wymiany oleju. DLaczego - nie wiem. Dostałem informację, że nie ma jeszcze takiej konieczności. Nie wiem czy to trick, żeby w sumie skasować mnie więcej, ale nawet jeśli, to koszty nie są duże. Wymieniam też i magazynuję opony w Hondzie i jeśli dobrze pamiętam, to wymiana + sezonowanie = 220 PLN. Jeśli chodzi o spalanie, moje auto spala 7.9l/100km. Przy czym dość szybko wyłączyłem EcoOn. Irytowała mnie mulastość silnika przy włączonej funkcji + bezsensownie starałem się jeździć "na zielono". Po wyłączeniu nie widzę różnicy w spalaniu. Jeśli będziesz się gimnastykował - myślę, że możesz osiągnąć 7,5 tylko moim zdaniem będzie się to mieć wpływ na komfort jazdy. Myślę, że gdybym jeździł tylko po mieście (a mieszkam w fatalnym mieście - Krakowie) i w korkach, to spalanie byłoby na pułapie 10,5l/100km.
10,4
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Ciężki samochód i mao dynamiczna skrzynia; dopiero w ustawieniu sport jakoś jeździ ale wtedy pali jak smok. Przy jeździe bardzo, bardzo spokojnej na trasie 90km(czas przejazdu; godzina i 10 minut po drogach wojewódzkich i S-kach) 7,8-8,2, 500km powrót z wakacji 9,9

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V