Szukaj

Honda CR-V IV SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 2017 Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance 2WD

82 600 PLN
Honda
CR-V
2017
benzynowy
155 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 98 376 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance 2WD

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 605 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
10,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
2.0 i-VTEC 4WD manual. W trasie: 4 dorosłych, 800 km autostradą z tempomatem średnio 140 km/h przez większość drogi w zmiennych warunkach pogodowych, AC zawsze włączona, średnie spalanie 10,4 l/100km. Bardzo wiarygodne spalanie z komputera do wyliczanego z tankowania. Miasto z jazdą względnie dynamiczną plus korki ok. 11,3 l/100km. Nie jest to auto wyścigowe ale jeśli ktoś wie co daje redukcja biegu potrafi nim dobrze przyspieszyć. Auto jak na swoją masę dość zrywne na wyższych obrotach ok 4000rpm.
8,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Po 1.9TDI jednak mam wrażenie, że często tankuję. Natomiast spalanie i tak jest mniejsze, niż się spodziewałem. Jeśli chodzi o przeglądy - za pierwszy zapłaciłem coś koło 450 PLN, ale nie było wymiany oleju. DLaczego - nie wiem. Dostałem informację, że nie ma jeszcze takiej konieczności. Nie wiem czy to trick, żeby w sumie skasować mnie więcej, ale nawet jeśli, to koszty nie są duże. Wymieniam też i magazynuję opony w Hondzie i jeśli dobrze pamiętam, to wymiana + sezonowanie = 220 PLN. Jeśli chodzi o spalanie, moje auto spala 7.9l/100km. Przy czym dość szybko wyłączyłem EcoOn. Irytowała mnie mulastość silnika przy włączonej funkcji + bezsensownie starałem się jeździć "na zielono". Po wyłączeniu nie widzę różnicy w spalaniu. Jeśli będziesz się gimnastykował - myślę, że możesz osiągnąć 7,5 tylko moim zdaniem będzie się to mieć wpływ na komfort jazdy. Myślę, że gdybym jeździł tylko po mieście (a mieszkam w fatalnym mieście - Krakowie) i w korkach, to spalanie byłoby na pułapie 10,5l/100km.
10,4
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Ciężki samochód i mao dynamiczna skrzynia; dopiero w ustawieniu sport jakoś jeździ ale wtedy pali jak smok. Przy jeździe bardzo, bardzo spokojnej na trasie 90km(czas przejazdu; godzina i 10 minut po drogach wojewódzkich i S-kach) 7,8-8,2, 500km powrót z wakacji 9,9

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V