Szukaj

Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 2015 Honda CR-V 1.6 i-DTEC, Navi, Klima, Klimatronic

38 999 PLN
Honda
CR-V
2015
diesel
120 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 278 217 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 597 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda CR-V 1.6 i-DTEC, Navi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 605 mm
Szerokość
1 820 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto zakupione przed zimą także dane dotyczą okresu zimowego. Trasy bardzo krótkie czasem 3 kilometry silnik nie zdąży się nawet zagrzać. Auto w większości użytkowane w dużym mieście (milion świateł korki itp). Olej wymieniony na 0w30 zobaczymy czy będzie to miało wpływ na spalanie. Najlepszy wynik osiągnięty to 4.4L/100 km (trasa spokojna jazda max 100km/h) 4 osoby. Średnio w mieście około 6.5 litrów co jak na gabaryty auta oceniam na super wynik. Auto przestronne mega wielki bagażnik bardzo wygodne. Polecam każdemu kto szuka i się zastanawia...
4,8
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
To znowu ja... już 5000 km na liczniku i więcej obserwacji odnośnie jazdy i spalania. Rekord jaki udało mi się osiągnąć to 3,5l na 60-kilometrowej trasie, zaraz po taknkowaniu. Teren zabudowany cały czas, droga prosta i pusta, prędkość 50-70km/h, czasami mała górka, czasami wyprzedzanie, skrzyżowanie, stop, itp. Jazda normalna, ale spalanie - szok. Drugi biegun - jazda na autostradzie zaraz po tankowaniu, 4 pasażerów - przyspieszenie od 0 do 160km/h i jazda z prędkością 150-160 przez 30 km, teren pagórkowaty (dokładnie A1 Gliwice-Pyrzowice) - spalanie średnie 8,5l... Jazda na trasie Wodzisław Śl - Racibórz (wielokrotnie) - średnia 4,5 l. Jazda normalna - czasami wyprzedzanie, czasami hamowanie, światła, itd. Dynamiczna jazda po mieście - 6,5 l. Co do dynamicznej jazdy, to dodam, że jest spora różnica a przełożeniach 1 i 2 biegu i czasem redukując nie wiadomo który wrzucić - 1 mocno przyhamuje, a na 2 będzie zamulać. A powracając do spalania - na razie co tankowanie (czyli co 800-900 km przebiegu) mam średnie spalanie 5,6 litra. Przebiegi są w około 40% trasa i 60% miasto.
5,0
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na razie 3 tankowania za mną. Pierwsze: 5,4l/100km, drugie: 5,2, trzecie: 5,1. Jazda małe miasto + trasa. W mieście spalanie mniejsze niż w trasie, bo powyżej 120km/h średnia rośnie. Przy 100/h wychodzi ok 4,5l, przy 120/h - 5,5l, przy 140 - 6,5l. W mieście zawsze spadało, ale jest to małe miasto - spod świateł ruszam spokojnie, są spore odcinki jazdy 40km/h, itp. Auto ciche i komfortowe, a przy tym daje dobre czucie drogi. Przy 4 osobach dorosłych wyraźnie czuć słabszy silnik, ale przy jeździe w pojedynke / z 1 pasażerem jest OK. Na polskie drogi i przepisy w zupełności wystarcza. Wygoda i ekonomia są super. Polecam!

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda CR-V