Szukaj

Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 2008 Honda Civic VIII 1.8 140 KM salon Polska alufelgi climatronic gwarancja

19 900 PLN
Honda
Civic
2008
benzynowy
140 KM
+48
Płońsk (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 221 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 799 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka jasna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Honda Civic VIII 1.8 140 KM salon Polska alufelgi climatronic gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 545 mm
Szerokość
1 750 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
7,4
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jestem bardzo zadowolony. Bardzo niskie spalanie, biorąc po uwagę wielkość i moc silnika. Długo szukałem samochodu, gdzie najważniejszym kryterium był stosunkowo dynamiczny silnik wolnossący, przy jednoczesnym niewysokim spalaniu - Civic był bardzo dobrym wyborem. Podaję realne wyniki licząc z tankowania, komputer zaniża średnie spalanie o 0,5 l. Przy jeździe codziennej po Warszawie, średnie spalanie zazwyczaj między 7,4-7,8 l. Mniej więcej 60% po spokojniejszych drogach na przedmieściach i 40% w zatłoczonych dzielnicach. W czasie dłuższych tras na autostradzie i prędkości ok 120 km/h (powyżej tej prędkości robi się głośno, więc dla komfortu większość czasu jazda 120 km/h + wyprzedzanie), spalanie 6,8 l. Na drogach krajowych, uzyskanie spalania 6 l/100 km nie jest wyzwaniem, można zejść niżej.
6,5
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jestem mile zaskoczony spalaniem tego auta. Co dziennie przejeżdżam 40-50km w cyklu mieszanym (60% trasa, 40% miejski) w zakresie obrotów 2-3tys. starając się je utrzymać, chociaż nie raz, nie dwa zdarza się wyciągać po 4 do 4.5tys obr./min. podczas wyprzedzania. Klima pracuje prawie cały czas w automacie. Samochód kupiłem z przebiegiem 159 000 km. Spalanie w granicach 6.4 według komputera, z moich obliczeń wychodzi 6.8, ale to zależy też na jakiej stacji się zatankuje (cały czas Pb95). Komputer przekłamuje w granicy 0.5l/100km to bardzo dobry wynik porównując z niemieckimi samochodami które spalają więcej, a komputery zaniżają spalanie od 0.5 do 1l.
7,8
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wyniki na pewno byłyby lepsze gdyby nie automatyczna skrzynia (w sedanie klasyczna, nie jakies cuda ishift jak w wersji 5D), która zabiera i mocy trochę i paliwa. No ale albo wygodnie albo ekonomicznie. Minimalne oszczędne zanotowano w trasie Śląsk-Mazury, licznik wskazał 5,4 L, do którego z doświadczenia trzeba dołożyć ok. 0,5 L jak wychodzi z tankowania a nie wskazania komputera. Maksymalne zanotowane w 70% miasto z deptaniem powyżej 6500 obrotów. Średnio wychodzi ok. 7-8 L przy jeździe spokojnej ale nie emeryckiej. Jest to wynik bardzo dobry patrząc na pojemność, moc oraz skrzynie.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic