Szukaj

Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 2017 Honda Civic oplacony, bezwypadkowy, jedyny taki

38 900 PLN
Honda
Civic
2017
benzynowy
142 KM
+48
Niepruszewo (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2017
Przebieg 168 523 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 142 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda Civic oplacony, bezwypadkowy, jedyny taki

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 590 mm
Szerokość
1 770 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,8
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Przy normalnej, jak dla mnie, dynamicznej jeździe średnie spalanie wychodziło mi około 8L. Obecnie zacząłem przyspieszać na tempomacie i dzięki temu średnie spalanie spadło mi do 7,3L. Widocznie zbyt dynamicznie przyspieszałem bez tempomatu. :) Dynamika dużo się nie zmieniła, a różnica w spalaniu jest spora. Rekord spalania pobiłem na autostradzie 6,6L - trasa 400km, tempomat ustawiony na 116km/h przy 3tyś obrotów na minutę na 6 biegu. Przy 130km/h na tempomacie spalanie na poziomie 7L. Dało by się zejść niżej, ale jazda z prędkością 80km/h mnie nie bawi. Jazda z prędkością 160-180km/h to spalanie w granicach 11-12L, nie mierzyłem tego dokładnie. Maksymalne spalanie przy dużych mrozach na krótkich odcinkach 9,6L.
8,2
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jazda stałą prędkością, przy użyciu tempomatu. Odcinek pomiarowy 10km. Dla każdej prędkości minimum 3 próby. 70 km/h 5,1 l/100km 75 km/h 5,2 l/100km 80 km/h 5,0 l/100km 85 km/h 5,3 l/100km 90 km/h 5,5 l/100km 95 km/h 5,7 l/100km 100 km/h 6,1 l/100km 105 km/h 6,2 l/100km 110 km/h 6,1 l/100km 115 km/h 6,8 l/100km 120 km/h 6,8 l/100km 125 km/h 7,2 l/100km 130 km/h 7,6 l/100km 135 km/h 8,1 l/100km 140 km/h 8,5 l/100km 145 km/h 9,0 l/100km 150 km/h 9,1 l/100km 155 km/h 9,5 l/100km 160 km/h 10,3 l/100km
6,7
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Potrafi zużyć sporo płynu do spryskiwaczy z racji tego ze przy pierwszym uruchomieniu spryskiwaczy z automatu uruchamiają się spryskiwacze reflektorów. Ale również można uruchomić oddzielnie spryskiwacze lamp. Mi ogólnie średnia spalania wychodzi na poziomie 7,4l/100km. Lecz nie ma problemu aby spalanie obniżyć 1l lub żeby spalił 1 l więcej. Obecne turbodoładowane jednostki potrafią spalić nawet 5,5l w trasie, ale jazda po mieście to spalanie rzędu 11l . W hondzie trzeba się mocno postarać aby spalić w mieście ponad 10 l. Mi się to osobiście jeszcze nie udało. Chyba ze ktoś będzie stał 3/4 trasy w korku. Sredni zasiego to 600-650km. Kiedy wskaźnik pokaże o km do przejechania. Lae spokojnie można jeszcze przejechać 100km na wskazaniu 0 km.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic