Szukaj

Honda Civic X Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 2019 Honda Civic

79 999 PLN
Honda
Civic
2019
benzynowy
182 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 103 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 182 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Honda Civic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 648 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
57% 43%
6,7
Honda Civic X
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Przejechałem nim w 5 miesięcy już oko 7 tys. Średnia ze stacji z tego przebiegu to 7.14. Komputer zniża średnio o 0.5 l (różnie- od 0.3 do 0.8). Przez pierwsze 4-5 tys. km raczej ostrożnie operując obrotami, dla świetego spokoju. Myślałem, że po "dotarciu" zaobserwuję jakieś spadki w spalaniu, ale niespecjalnie to widzę. Z drugiej strony zacząłem też sobie pozwalać na wyższe obroty, więc pewnie się to bilansuje. Średnia maksymalna z jazdy po Warszawie (poza godzinami szczytu), średnia minimalna z trasy z autostradami (do 140-150km/h) i ekspresówkami oraz z 3 pasażerami na pokładzie. Ogólnie uważam się w pewnym stopniu za eco-drivera, ale z tych bardziej dynamicznych. Myślę, że dałoby się zejść ze spalaniem w okolice 6l jeżdżąc spokojniej. Jak na automat i taką moc myślę, że spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Trochę szkoda, że tak mały bak (46l), a do tego komputer zaniża realny zasięg o jakieś 50-100km (info z salonu Hondy, samemu przejechałem jakieś 30-40km na zasięgu wskazującym 0, po czym zatankowałem).
5,2
Honda Civic X
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód, bardzo oszczędny przy przepisowej jeździe. Jak dla mnie rewelacja. Jestem bardzo mile zaskoczony. Do tego cichy, z niezłym kopytem. Dynamiczna jazda z prędkościami autostradowymi na trasie 300 km - spalanie 6,1. Miasto przepisowa jazda, bez szaleństw - 6 litrów żaden problem. Econ kastruje nie miłosiernie a efektów specjalnych nie ma. Jeszcze nie miałem spalania większego jak 6,1 -6,3. Standard to 5,1-5,5 - w cyklu miasto 70/30 trasa.
7,1
Honda Civic X
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Uważam ze spalanie jest na dobrym poziomie jak na tak żwawe benzynowe auto. Komputer w moim przypadku zaniża spalanie o prawie litr (według niego średnia wynosi około 6,4-6,5 litra, a na stacji średnia wychodzi litr więcej). Zobaczymy jak będzie dalej. Jestem zadowolony.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic