Szukaj

Honda Civic IX Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 2012 Honda Civic 1.8 i-VTEC, Salon Polska, Serwis ASO

39 999 PLN
Honda
Civic
2012
benzynowy z lpg
142 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2012
Przebieg 135 510 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 142 KM
Pojemność silnika 1 799 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Honda Civic 1.8 i-VTEC, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
4 545 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
7,6
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ogólnie autem przejechanem dopiero 1000 km. Głównie w mieście więc spalanie najczęściej w granicach 8,5. Zaznaczam że nie zmieniam biegów jak mówi komp(trochę radości z życia trzeba mieć, szczególnie po 4000 obrotów, w końcu v-tec :P) . W mieście jak włączyłem tryb ECO i zmieniałem biegi jak pokazywał komputer to udało się zejść do 7,2. Najmniejsze spalanie udało się uzyskać w trasie (~70-90 km/h) trochę ponad 6,0 (chyba 6,2) Maksymalne spalanie to 13,2 przy prędkości 220 km/h (tak, też się zdziwiłem ze poszedł 220, choć katalogowo v max 200)
6,6
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zrobiłem dopiero 500km tym samochodem. Spalanie dokładnie takie jak podałem, małą ciekawostką jest to że komputer podaje dokładnie takie same wartości jak na stacji benzynowej z kalkulatorem w ręce. Wcześniej jeździłem 1.6 eco tec z 2003 roku i spalanie było dokładnie o 1 litr większe w każdej kategorii, lecz tutaj mam 40 koni więcej i zwinniejszą jazdę. Silnik jest idealny do tego autka, lubi niskie jak i wysokie obroty. Jest niesamowicie elastyczny. Jeździłem kilkoma samochodami ale Honda sedan to jest to, no i ten 6 bieg na trasie, auta niemalże płynie. Polecam! W razie pytań-> miolet1@gazeta.pl
8,7
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Serwis "mały" w ASO to koszt okło 1200 zł, "duży" około 2000 zł. Spalanie w graniach 8l / 100 km, autostrady "niemieckie" 9-10 l/100 km. Wyższe koszty ale przy przebiegu 150 tys km brak awarii.. Jedyne co to na gwarancji wymienione przednie zawieszenie przy przebiegu ok 90 tys km

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic