Szukaj

Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 2016 Honda Civic 1.8 i-VTEC AUTOMAT kamera GWARANCJA bezwypadkowa

62 900 PLN
Honda
Civic
2016
benzynowy
142 KM
+48
Kruszyna 12B (woj. lubuskie)
Rocznik 2016
Przebieg 91 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 142 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Brązowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda Civic 1.8 i-VTEC AUTOMAT kamera GWARANCJA bezwypadkowa

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 370 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ciężko dokładnie określić ile to auto spali, zalezy to od wielu czynników- temperatury powietrza, ciśnienia w oponach, nastroju kierowcy, jakości paliwa etc. etc. Bajki producenta o spalaniu w mieście rzędu 7 l można sobie podarować. Przy pojemności 1.8 litra i wolnossącej jednostce, która budzi się powyżej 4 k obr/ minutę realne spalanie w mieście to 9-10 litrów. Na długich trasach potrafi być bardzo ekonomiczny. Jadąc z Polski do Chorwacji osiągnąłem wynik rzędu 6.5 litra/ 100 km przy prędkościach do 140 km/h na autostradzie oraz 100-110 km/h na drogach dojazdowych. Jeśli chce się poszaleć i deptać nie ma mowy o ekonomicznej jeździe i 8 l będzie absolutną normą. Silnik ma trochę mocy, ale niestety brakuje przyspieszenia powyżej 3 biegu więc trzeba mocno redukować. Owszem, nowoczesne turbokosiarki z momentem rzędu 200-250 nm przy niecałych 2k/ obr min będą bardziej elastyczne, ale na ciasnych zakrętach i przy dobrze zgranym kierowcy z samochodem mogą tylko wąhać spaliny z civika. Reasumując, auto nie dla każdego i na pewno nie dla osób, które nie akceptują kręcenia wysoko silnika.
9,1
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bezawaryjność to duża zaleta hondy, ale jeśli chodzi o spalanie to jest gorzej niż dramat.. tak wysokiego nie spodziewałem się nawet w najgorszych scenariuszach. Jazda po mieście (Wrocław) jak jest ruch to w lato 10,5l w zimę 11,5-11,8l. W trasie troche lepiej, to auto lubi prędkości 70-90km/h, wtedy spalanie może sięgnąć 6,3l moze 6,2l. Natomiast powyżej 100 można dojść do 7 - 7,5l zarówno w lato jak i zimę. W dodatku silnik, który nie lubi gazu. Takiego zużycia paliwa spodziewałbym się raczej po DUŻO mocniejszych silnikach, nie po takim maluchu. Także ogólnie auto ok, ale chyba mam dziure w baku
7,4
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Spalanie w mojej Hondzie zależy od mojego nastroju. Ale tak na serio, zimą przy mrozach trwających ponad miesiąc czasu, na krótkich odcinkach do 9 km, auto paliło średnio 8,6-9,0 l/100 km. Gdy mrozy ustąpiły, a na term. pokazały się temp. powyżej 5 st.C na zimowych kołach (szer. opony 205) oraz przy rzadko załączającej się pewnie klimie auto pali około 7,6 l/100 km. Po zmianie kół na letnie (szerokość 225 - fabryczna) oraz coraz częściej załączającej się klimie średnie spalanie na odcinkach j.w. wzrosło i waha się w granicach 7,8-8,1 l/100 km. Jeden raz wypróbowałem go na tracie około 60 km przy spokojnej jeździe zimą na węższych oponach, ale w mrozie -10 st.C - średnia 5,6 l/100 km. Mam w planach wyjazd nad polskie morze, więc jestem ciekawy jak spalanie się będzie kształtować w warunkach autostradowych oraz drogach ekspresowych (w większości).

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Civic