Szukaj

Honda City V 1.4 i 83KM 2008 Honda City 1.4 i, Salon Polska, Klima

13 999 PLN
Honda
City
2008
benzynowy
83 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2008
Przebieg 114 429 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 83 KM
Pojemność silnika 1 339 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Beżowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna pasażera, Isofix, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Honda City 1.4 i, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,4 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 290 mm
Szerokość
1 690 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
6,0
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Autko mam od 2008 roku jeżeli chodzi o trasę spokojnie można spaść poniżej 5l warunek jest jeden przepisowa jazda a wiadomo przepisy są jakie są i ciężko szaleć. Jeżeli chodzi o wjechanie na autostradę cóż przy prędkości 140-150 autko lłyka 6,6 l jednak jest to dalej dość przyjemna perspektywa dla naszego portfela. Jeżeli chodzi o poruszanie się w mieście zimą autko w moim wypadku żarło max 8 litrów przy włączonej klimie i po kilku km jazdy w korku, latem spalanie utrzymuje się na poziomie 6.5-7l Jeżeli chodzi o dynamikę jazdy tutaj nie mogę marudzić wystarczy Hondę wkręcić na obroty a bardzo ładnie się zbiera i przyspiesza a jak wiadomo japońce kochają obroty, może i silnik 1.4 ale jest bardzo żwawy w porównaniu do innych marek z podobnym silnikiem. Jedyne co może być lekko uciążliwe to hałas powyżej 140km/h ale silnik brzmi całkiem przyjemnie można tak jak u mnie zainwestować w maty wyciszające wtedy to jest bajka :)
6,0
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Auto jak na swoją wielkość, pali bardzo ekonomicznie. W zimie przy włączonej klimie, w trudnych warunkach - średnio 7,3 litra. W lecie 6 litrów i mniej. Koszt przeglądów w ASO pierwszy - 670 zł, drugi (tzw główny) 850, trzeci 530 zł. Czwarty po 80 tys 1250 zł - ale łącznie z wymianą klocków hamulcowych z tyłu i przetaczaniem tarcz. Piąty przegląd po 100 tys - taniocha 565 zł :) Przed szóstym przeglądem - wymiana paska i koła napinacza- 400 zł. Pasek juz zaczął popiskiwać zużył się. Szósty przegląd po 120 tys - najdroższy niestety... dochodzi tu oprócz wymiany świec, regulacji zaworów sprawa oleju w skrzyni biegów, ponadto wymiana tylnych tarcz i klocków. Cała zabawa 1900 zł. Za 3-4 tys dojdzie wymiana przednich tarcz i klocków - około 600 zł w ASO Wymiana klocków hamulcowych - w przodzie po 50 tys kosztowała mnie 290 zł. Niestety za każdym razem gdy spali się przednia żarówka (którakolwiek) czeka nas wizyta w serwisie - wymiana H4 kosztuje 16 zł... Albo pokaleczone ręce gdy jednak zdecydujemy się na grzebanie samemu.
5,1
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Samochód może niezbyt dynamiczny.... ale ekonomiczny. Od 130 silnik zaczyna być mocno słyszalny. Samochód ma prędkość ekonomiczną pomiędzy 50 a 70 km/h a więc wraz ze wzrostem powyżej 150 km/h spala więcej niż np. Vectra z silnikiem 3.2 (211 koników) Spalanie na długim dystansie: 60 km/h spala poniżej 4 !!! (ale kto tak jeździ?) 90 km/h 4.9 (bez klimy temp ~20 st. C) 120km/h 5.5 (bez klimy temp ~20 st. C) 130km/h 7.0 latem (z klimą) / 7.5 wiosną 160km/h 13 latem (z klimą) 14 zimą Po Warszawie z klimą: pali między 6 a 7..... W mega korkach np Janki itd. pali pod 9. Na dystansie 100km udało mi się zejść poniżej 4 (prędkość 60km/h, obładowany). Komputer mierzy spalanie idealnie (dolewanie vs. wynik z komputera).

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda City