Szukaj

Honda Accord VI Sedan 1.8 i 136KM 2000 Honda Accord Salon PolskaSuper StanMaly Przebi...

7 900 PLN
Honda
Accord
2000
benzynowy
136 KM
+48
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2000
Przebieg 146 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 850 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

Tapicerka tekstylna

Informacje o samochodzie

Honda Accord Salon PolskaSuper StanMaly Przebi...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
8,4 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 750 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
9,4
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Części nie najtańsze, jeśli ledwo dawałeś radę utrzymać Fiata Punto to auto nie będzie dla ciebie. Za to kupując dobrej jakości zamienniki mamy gwarancję ich długowieczności. Przy umiejętnej jeździe spalanie oscyluje w granicach 9 l LPG na 100 km. Przez rok wydałem ok. 4 tys. zł na części eksploatacyjne (m.in sprzęgło, rozrząd, oleje, hamulce wraz z regeneracją zacisków, płyny, elementy układu zawieszenia), ale teraz jestem pewien auta, którym jeżdżę, a wiele z nich przejedzie bez problemu kolejne pięć lat.
11,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W zależności od stylu jazdy spalanie waha się od 10 do 12l/100km, jazda w mieście na klimie 12-13l, maksymalnie na autostradzie przy 170km/h spaliła 14l. Spokojna jazda miasto/trasa 11,5l. Ceny części nie są strasznie drogie jak większość myśli, trzeba wczytać się w fora i dobrać odpowiednie zamienniki. Przykładowo sonda lambda polecana koszt ok 700zł, zamiennik (trzeba wtyczkę przełożyć) 170zł, sworznie dolne około 60zł, górne 50, końcówka drążka kierowniczego ok 80. Chyba wszystkie tulejki i sworznie w zawieszeniu są wymienne, nie jest to straszny wydatek. Przed zakupem koniecznie trzeba sprawdzić stan podwozia, mankament to progi, u mnie poleciały i sprzedałem problem
9,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jeżdżę przepisowo i ekonomicznie, co nie oznacza, że jedynym towarzyszem na drodze jest emeryt w Skodzie Fabii 1.0. Niezależnie od auta, trzeba po prostu myśleć i to myślenie przekłada się na eco-driving. Hamowanie silnikiem, wyczucie auta, umiejętne oszacowanie sytuacji na drodze (ile razy mam tak, że po dwóch minutach doganiam kogoś, kto mnie wyprzedzał, a tu za chwilę rondo, skrzyżowanie czy tir którego nie można wyprzedzić). Ostatnio z przejechanych 236 km wyszło mi 9.09 l/100 km gazu. Przy obecnych cenach gazu to jak za darmo. Rzecz jasna z klimą. Nie opłaca mi się jeździć komunikacją miejską do pracy z tego względu, bo wychodzi mi podobnie (wcześniej 120 zł za bilet + 50 zł karta miejska, teraz autem ok. 30 - 40 zł więcej). Tak w ogóle polecam kanał na YouTube - moto doradca, na kilku filmikach autor tłumaczy jak jeździć "dynamicznym eco - drivingiem", a co jak co, Waldek zna się na rzeczy. Polecam, bo to nie tylko pozwoli zaoszczędzić pieniądze, ale nauczy też większej kultury na drodze i zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróżowania. Teraz, jako zarówno kierowca jak i obserwator tego, co się dzieje na drogach rozumiem, jak bezmyślne osoby czasami siadają za kółkiem. Ale sytuacja cały czas się poprawia, więc może za kilka lat będzie jeszcze lepiej.

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord