Szukaj

Honda Accord VI Hatchback 1.8 i 136KM 2001 Honda Accord Honda Accord 1,8 benzyna

4 400 PLN
Honda
Accord
2001
benzynowy
136 KM
+48
Oleśnica (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2001
Przebieg 301 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 800 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny

Informacje o samochodzie

Honda Accord Honda Accord 1,8 benzyna

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
8,4 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 750 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
9,3
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
Minimalnie spaliłem 7l / 100 km. Robiłem trasę 400 km zimą, prędkość w granicach 90 - 100 km/h. W mieście bywa różnie, 10 litrów trzeba liczyć. Ten Accord ma w sobie to coś, że kusi do jazdy na wysokich obrotach - a taka jazda = wyższe spalanie. Wiele razy sobie przysięgałem, że od teraz zacznę jeździć oszczędnie. Wytrzymałem może ze 100 km takiej jazdy i znowu gaz w podłogę a na gębie banan jak się vtec załącza. Ale komfort i wyciszenie pierwsza klasa, bardzo przyjemne prowadzenie. Nie jest może miękko jak w Mercedesie ale ta Honda to jednak jest auto z lekkim zacięciem sportowym.
11,6
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
Witam Poawiem tak: Autko mam praktycznie od roku (bez 19 dni). Kupiłem go za cenę 11k zł i nie żałuję decyzji. Przed zakupem mieszałem pomiedzy Seatem Toledo II oraz Skodą Octavią I. Jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów (w trakcie zakupu) stwierdziłem, że to jest właśnie to czego szukałem. Auto miało przy zakupie ~191k km, na ten moment ma ~215k km. Od tamtej pory wyregulowałem tylko gaz, wymieniłem rozrząd (koszt części + robocizna + OBOWIĄZKOWA jak na ten silnik regulacja zaworów = 650zł), oczywiście wszystkie niezbędne płyny i filtry, górny wahacz przód (część + robocizna = 175zł). Drobnych napraw nawet nie piszę, bo są to na tyle małe wydatki, że szkoda tylko opinie rozciągać. Poza tym wsiadam, leję i jeżdżę. Autko ma naprawdę świetną dynamikę. Kręci mnie, kiedy jakiś małolat swoim Bolidem Młodzieży Wiejskiej chce pokazać się swoją E46, a potem patrzę na jego minę, kiedy oddalam się w lusterku (dodam, że na LPG, bo na Pb to już nie wspomnę). Vtec naprawdę robi swoje po przekroczeniu 4000 rpm. Oczywiście jeśli będziemy dbać o silnik, wtedy i on odwdzięczy nam się dynamiką na autostradzie i przyzwoitym spalaniem.
9,7
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
Jestem użytkownikiem Hondy od 1,5 roku, ogólnie jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza jeśli chodzi o dynamikę oraz bezawaryjność. Jedynym minusem jest spalanie... Ogólnie jeżdżąc w trybie mieszanym (60% ruchliwa trasa, 40% miasto) autko spala ok. 9-10 litrów w zależności od pory roku, korków, oraz temperamentu kierowcy. Na mało zatłoczonej trasie i przy lekkiej nodze kierowcy można zejść max. do 8 litrów ale są to warunki prawie nie występujące na polskich drogach, poza tym zero przyjemności z jazdy... Na trasie Toruń - Zakopane poruszając się autostradami z prędkością 140-150km/h, miejscami 160-170 km/h spalanie ok. 12 litrów. Ogólnie nie opłaca się zamulać bo wynikające z tego oszczędności na paliwie są niewielkie natomiast przy niskich obrotach auto nie ma mocy i dynamiki. Fajnie się prowadzi od 3 tys. obr./min :-) Zaletą też jest duży bagażnik.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord