Szukaj

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2004 Honda Accord 2.2 i-CTDi, HAK, Klima, Klimatronic

7 999 PLN
Honda
Accord
2004
diesel
140 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2004
Przebieg 312 965 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 204 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Alufelgi, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda Accord 2.2 i-CTDi, HAK, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 665 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
6,4
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania: spalanie i kultura pracy silnika zaskakująco dobre. Trawa Warszawa-Katowice-Wrocław z prędkościami do 210kph dała średnią 6,7l/100. Średnie spalania w trakcie bardzo dynamicznej jazdy w zakorkowanym mieście to około 8l. Oszczędna jazda w tym samym mieście to 6,5-7l. Oszczędna jazda w trasie to 4,5l, Bardzo dynamiczna jazda w trasie to ok 7l. Ogólnie - bezawaryjność i spalanie tego auta są dla mnie dużym zaskoczeniem. Nawet podczas najbardziej dynamicznej jazdy po Wrocławiu nie udało mi się przekroczyć średniej 10l/100. Normalnie wychodzi mi ok 7,5-8,0/100 a nogę mam bardzo ciężką. Audi A4 1,9 TDI przy takim samym sposobie jazdy spala mi ok. 2l więcej (!)
6,3
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
W ciągu 4-ch lat auto miało następujące usterki: - spalona żarówka oświetlenia wnętrza - spalona żarówka prawego stopu - spalona żarówka lewa, tylna, postojowa - uszkodzony siłownik zamka centralnego w drzwiach kierowcy To wszystko. Przeglądy - ok. 1200 PLN na rok wliczając w to ceny oleju i filtrów. Zużycie paliwa rewelacyjne, biorąc pod uwagę oferowaną dynamikę. W trasie trzeba wykazać się ogromną desperacją, żeby spalił więcej niż 7/100. Średnio wychodzi jakieś 6L-6,5L/100km przy dynamicznej jeździe do 160kph. W mieście można zejść poniżej 7/100, ale auto prowopkuje do szybkiej jazdy.
6,5
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Swoją koHanką jeżdżę od roku. Mój pierwszy diesel. Wybór był świadomy z uwagi właśnie na silnik. Nie zawiodłem się. Jazda głównie podmiejska. Sporadycznie trasa. Sporadycznie miasto. Przy zastosowaniu eko-driwingu zszedłem na oponach zimowych o dość ostrym bieżniku do 5,9 ON. Przy dużych mrozach było jednak i 7,7 ON. Jeżdżę raczej spokojnie. Przy spokojnej jeździe na letnich oponach można osiągnąć 6 litrów (jazda podmiejska). Plusem silnika jest niewątpliwie kultura pracy oraz dynamika. Minusem mogą być naprawy, które się jednak na szczęście nie zdarzyły. Jeśli wyszło by, że trzeba zrobić sprzęgło, koło dwumasowe (części ok 4 tys nie liczę mechanika), łańcuch rozrządu (zdarza się w wersjach przez liftem koszt ok 2500) o turbinie i wtryskach nie wspomnę... to plusy mogą zostać przysłonięte przez minusy (Duży minus za brak komputera). Nie ma jednak co krakać, ale warto wiedzieć, że takie rzeczy mogą się zdarzyć. Wybór tego auta powinno dyktować to w jakiej kondycji jest silnik.

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord