Szukaj

Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 2005 Honda Accord 2.2 Fabrycznie bez dpf Executive KLIMATRONIK Rej.PL.

15 900 PLN
Honda
Accord
2005
diesel
140 KM
+48
Sulechów (woj. lubuskie)
Rocznik 2005
Przebieg 289 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 204 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Honda Accord 2.2 Fabrycznie bez dpf Executive KLIMATRONIK Rej.PL.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 750 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
6,3
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
accord kombi 2008, zakupiona trzy lata temu z przebiegiem 135tys mil od drugiego wlaściciela, obecnie 177tys mil od roku więcej stoi bo mam inne autko ale szkoda sprzedawać, wymiana rurki od wtrysku asekuracyjnie wszystkie wraz z listwa (na używane koszt 50funta) i tyle przez dwa lata. model po 2006 był zmieniony/ ulepszony pod wieloma względami. przebieg 280tys km (tylko rzeczywiste) to niedużo dla tego auta. oleju nie bierze. autostrada 135-140 = 6.4l/100 , miasto ok 7,5-8l/100 , poza miastem to już zależy jak ciężka noga od 5,2l (udało mi się jadąc ok 80-90km/h) do 8-9 ciągle chcąc być na czele peletonu a jest czym pociągnąć.
7,1
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
odwiedzam mechanika srednio 3 razy w roku na mniej lub bardziej zlozone naprawy i zostawiam mu srednio 1000-2000 na rzeczy, ktore nie powinny sie psuc - pomijam tu klocki, plyny czy gumy, bo to trzeba w kazdym aucie, ale jakies kolo pasowe od alternatora, ktore peklo na pol? ..gdzie nie ma tego nigdzie, bo to sie nie psuje? ...wiec niech sobie kazdy doda do auta, ktorym jezdzi niespodziewane wydatki, ktore go moga wciagnac na kilka dodatkowych tysi w skali roku - i znam ludzi, ktorzy chwala te silniki, ale znam tez wielu, ktorzy jak ja wpakowali sporo kasy na naprawy w nadziei, ze na tym sie skonczy i nie ma sensu sprzedawac samochodu, w ktory poszedl worek siana, ale kolejny kwartal pokazal, ze jeszcze to sie moze zepsuc a w kolenym roku jeszcze tamto - dawno temu z akcyza ten samochod kosztowal mnie prawie 50 tysi pln i mysle, ze kolejne 30 juz wlozylem w naprawy na przestrzeni tych 8 lat wiec rozkmincie sobie ten temat przed zakupem - ps - jezdze nia do dzis wiec jak ktos mi nie wierzy zapraszam do zakupu
6,8
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
doskonale by było i dalbym 5 pkt gdyby palila 5l ale niestety nie. Jak ja sprowadzilem to palila mi srednio 6.4 litra teraz pali 6,8 i jest to normalna jazda powiedzmy ze lamie ograniczenia o ok 30 do 40 km. Duzo zalezy tez od opon na dunlopie pali ok 0,4l. wiecej. W Niemczech na autostradzie jak srednią predkosc mam ok 140km a maksymalna 190-200km/h to spalila mi ok 7,8litra wiecej mi nigdy nie wziela a uzywalem sobie na autostradzie. Co do napraw to wymieniam tylko olej i filtry (cena za oba powietrza i oleju to ok 65zł).

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord