Szukaj

Honda Accord VII Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 2005 Honda Accord 2.2 140KM 2005 Zarejestrowana w Polsce Możliwa Zamiana

4 900 PLN
Honda
Accord
2005
diesel
140 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 310 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 204 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Honda Accord 2.2 140KM 2005 Zarejestrowana w Polsce Możliwa Zamiana

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 665 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
6,4
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Po 4 latach użytkowania: spalanie i kultura pracy silnika zaskakująco dobre. Trawa Warszawa-Katowice-Wrocław z prędkościami do 210kph dała średnią 6,7l/100. Średnie spalania w trakcie bardzo dynamicznej jazdy w zakorkowanym mieście to około 8l. Oszczędna jazda w tym samym mieście to 6,5-7l. Oszczędna jazda w trasie to 4,5l, Bardzo dynamiczna jazda w trasie to ok 7l. Ogólnie - bezawaryjność i spalanie tego auta są dla mnie dużym zaskoczeniem. Nawet podczas najbardziej dynamicznej jazdy po Wrocławiu nie udało mi się przekroczyć średniej 10l/100. Normalnie wychodzi mi ok 7,5-8,0/100 a nogę mam bardzo ciężką. Audi A4 1,9 TDI przy takim samym sposobie jazdy spala mi ok. 2l więcej (!)
6,3
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
W ciągu 4-ch lat auto miało następujące usterki: - spalona żarówka oświetlenia wnętrza - spalona żarówka prawego stopu - spalona żarówka lewa, tylna, postojowa - uszkodzony siłownik zamka centralnego w drzwiach kierowcy To wszystko. Przeglądy - ok. 1200 PLN na rok wliczając w to ceny oleju i filtrów. Zużycie paliwa rewelacyjne, biorąc pod uwagę oferowaną dynamikę. W trasie trzeba wykazać się ogromną desperacją, żeby spalił więcej niż 7/100. Średnio wychodzi jakieś 6L-6,5L/100km przy dynamicznej jeździe do 160kph. W mieście można zejść poniżej 7/100, ale auto prowopkuje do szybkiej jazdy.
6,5
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Swoją koHanką jeżdżę od roku. Mój pierwszy diesel. Wybór był świadomy z uwagi właśnie na silnik. Nie zawiodłem się. Jazda głównie podmiejska. Sporadycznie trasa. Sporadycznie miasto. Przy zastosowaniu eko-driwingu zszedłem na oponach zimowych o dość ostrym bieżniku do 5,9 ON. Przy dużych mrozach było jednak i 7,7 ON. Jeżdżę raczej spokojnie. Przy spokojnej jeździe na letnich oponach można osiągnąć 6 litrów (jazda podmiejska). Plusem silnika jest niewątpliwie kultura pracy oraz dynamika. Minusem mogą być naprawy, które się jednak na szczęście nie zdarzyły. Jeśli wyszło by, że trzeba zrobić sprzęgło, koło dwumasowe (części ok 4 tys nie liczę mechanika), łańcuch rozrządu (zdarza się w wersjach przez liftem koszt ok 2500) o turbinie i wtryskach nie wspomnę... to plusy mogą zostać przysłonięte przez minusy (Duży minus za brak komputera). Nie ma jednak co krakać, ale warto wiedzieć, że takie rzeczy mogą się zdarzyć. Wybór tego auta powinno dyktować to w jakiej kondycji jest silnik.

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Honda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Honda Accord