Szukaj

Ford Ranger IV 2008 Ford Ranger prosto z Niemiec opłacony. Gwarancja

33 999 PLN
Ford
Ranger
2008
diesel
156 KM
+48
Zielona Góra (woj. lubuskie)
Rocznik 2008
Przebieg 262 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 156 KM
Pojemność silnika 2 953 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Ford Ranger prosto z Niemiec opłacony. Gwarancja

3,4
~Margas
Ford Ranger IV
Double Cab Facelifting 2.5 TDCi 143KM 105kW
użytkuję to auto około roku,przez ten czas dwa razy naprawiany układ wtryskowy, o karoserii wspomnę później,spalanie od 9 do 16, a konkretnie trasa ok 150 km/h 13l, teren 4x4 góra 1-2 bieg 15-16l. ,nie da się zejść poniżej 9l. Blacharka to dramat auto jest 5-cio letnie a praktycznie całe z zewnątrz zardzewiałe, nawet zaczep od trzymania maski przerdzewiał doszczętnie.Auto na pusto prowadzi się fatalnie, bez napędu 4x4 na minimalnie śliskiej...
4,3
~xXx
Ford Ranger IV
Pickup 4.0 207KM 152kW
Nie można tego auta porównywać z L200 Navara Rengerami i innymi dieslami, gdyż V6 bije wszystkich na łeb. Moc, prowadzenie, trakcja, daje radość każdego dnia. Przy mokrej nawierzchni po wcisnieciu gazu do konca potrafi zerwac kola przy prdkesci 80- 100 km/h Ruszanie z większego gazu nie wchodzi w gre. Na suchym wyrywa niesamowicie, trzeba mocno trzymać kierownice i czekać do 3 biegu, aż się trochę uspokoi :) Nie jeden kierowca dobrego auta...
3,4
~Mr B
Ford Ranger IV
Pickup 2.5 TDCI 143KM 105kW
Mam przyjemność jeździć Fordem z 2008 (październik). Samochód ma zrobione około 40 tysi i jest użytkowany w mieście jak i zarówno w ciężkim terenie ( czasami bardzo) - taki charakter pracy. Samochód bardzo wygodny jak dla kierowcy choć pasażerowie z tyłu już nie mają dużo miejsca. Silnik (2.5TDCI) sprawuje się dobrze, chociaż zanim złapie temperaturę strasznie klekocze i jest dosyć duża różnica w mocy przed i po rozgrzaniu. Samochód jeździ z...

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Ranger