Szukaj

Ford Puma II 2022 Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV, Salon Polska

86 999 PLN
Ford
Puma
2022
benzynowy
125 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2022
Przebieg 29 776 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV, Salon Polska

4,9
~cds
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Zdecydowanie polecam - ogolnie hasło z innej marki, ale ten mały samochodzik potrafi dac "Radość z jazdy" Bralismy przed zakupem pod uwage tylko Toyote yaris cross i Forda pume (z załozenia samochód do miasta) - wybór padł na pume i tego nie załujemy. Wizualnie zdecydowanie bardziej spodobała sie nam puma szczegolnie w srodku - po lifcie wyglada duzo "swiezej" i jest bardziej wyciszona od Toyoty. Prowadzenie Forda tez wypada duzo lepiej - za...
4,4
~p4dev1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Idealny samochód do miasta który sprawdzi się też na rodzinne wycieczki (2+2). Z rzeczy które które go wyróżniają na tle innych: - pojemny, przemyślany bagażnik, - łatwość manewru w mieście / na parkingu, - przyspieszenie, elastyczność silnika, - bardzo płynnie działająca automatyczna skrzynia biegów, - bardzo dobre trzymanie się drogi, - ogólna frajda z jazdy :) Co wkurza? - do kultury pracy 3 cylindrów trzeba się przyzwyczaić, -...
4,3
~p_62
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
Autko świetne, ale nie bez wad. Odpowiada potrzebie - dojazdy do pracy+ częste długie trasy, czyli wystarczająco małe do miasta i wystarczająco wygodne na trasy. Spalanie w mieście i na trasie akceptowalne- hybryda wspomaga przyśpieszenia nie zwiększając zużycia paliwa. Fotele wygodne, oświetlenie drogi bardzo dobre. Silnik doskonale wyciszony, dźwięk trzycylindrówki -lepiej słyszalny w trybie "Sport", ale w żadnym wypadku nie drażni- lepiej...

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Puma