Szukaj

Ford Mustang VI Convertible Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 2022 Ford Mustang GT Premium 2022 5.0l

145 000 PLN
Ford
Mustang
2022
benzynowy
450 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 18 515 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM
Pojemność silnika 5 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Ford Mustang GT Premium 2022 5.0l

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
249 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,5 s
Średnie spalanie
12,5 l/100 km
Długość
4 784 mm
Szerokość
1 916 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
3,9
~Kajetan
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Moje pierwsze spotkanie z amerykańską motoryzacją. Mustang jest dokładnie taki, jakiego sobie wyobrażałem. Prosty, plastikowy i wulgarny. Jeżdżę nim na co dzień ponad 3 lata, zrobiłem ponad 50 tys km. Poza wymianami oleju i filtrów, wymieniłem sworzeń wahacza 600zł, cewki zapłonowe 3700zł i olej skrzyni biegów 900zł (ceny z robocizną) i 400zł klocki przód (cena samych klocków). Ceny części są na akceptowalnym poziomie, ale trzeba go...
4,6
~Piotr
Ford Mustang VI
Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych...
4,9
~Kamil
Ford Mustang VI
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Jest to zdecydowanie najlepsze auto jakie miałem okazje użytkować, piekielnie szybkie, prezentuje się przepięknie przyciąga wzrok bardziej niż obecne porsche, audi czy mercedesy, Silnik prosty i dość tani w eksploatacji i co najważniejsze nie jest uturbionym silnikiem z kosiarki z krótkim interwałem pomiędzy remontami, prowadzi się bajecznie układ kierowniczy na ogromny plus, jeżeli chodzi o komfort jest na dość wysokim poziomie oczywiście nie...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mustang