Szukaj

Ford Mondeo III Kombi 2.0 16V 145KM 2003 Ford Mondeo PROMOCJA 2.0 Benzyna 2003 r

3 799 PLN
Ford
Mondeo
2003
benzynowy
145 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2003
Przebieg 269 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 145 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Ford Mondeo PROMOCJA 2.0 Benzyna 2003 r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 804 mm
Szerokość
1 812 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
10,8
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 16V 145KM 107kW
Spalanie w zasadzie stałe. W jeździe miejskiej 13l/100km. Oszczędna jazda w mieście pozwala na zaoszczędzenie ok. 0,5l LPG - moim zdaniem szkoda się męczyć, lepiej czuć przyjemność z jady. W trasie przy prędkości do 90km/h zużycie jest zdecydowanie poniżej 9l/100km, ale bardzo rzadko mam czas by tak jeździć. Przy 3000obr/min w trasie (ok. 110km/h) spalanie "na trasie" mieści się w granicach 9,5l/100km (LPG). Nie zauważam utraty mocy przy zasilaniu LPG. Auto użytkuje od 12 miesięcy, przejechałem dystans 17tyś.km - jestem zdecydowanie zadowolony. Polecam uwadze użytkowników kontrolowanie działania lublifikatora (zalecane jest dodatkowe smarowanie zaworów przy silnikach Forda). Urządzenie (lubrylikator) z nieznanych powodów potrafi zaprzestać podawania płynu do kolektora dolotowego co skutkuje zaprzestaniem dodatkowego smarowania. Nie wiem jaki to może mieć w przyszłości na żywotność silnika ale jak już jest, to lepiej niech działa poprawnie ;) . W okresie użytkowania silnik zużył dodatkowo 3 litry oleju (5/W40), co dla tego silnika jest podobno dobrym wynikiem (opinia mechanika, cykl wymiany oleju co 15tyś.km). W silniku zastosowano dwusiarczek molibdenu.
11,0
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 16V 145KM 107kW
Kupiłem sobie Mondeo ponieważ potrzebowałem auto rodzinne, żebym mógł przewieźć wózek dla dziecka, łóżeczko turystyczne, wielką walizkę, koło zapasowe plecaki i żebym miał jeszcze miejsce na fanaberie jak mi coś przyjdzie do głowy. Auto z silnikiem 2,0benz+lpg kupiłem, ponieważ potrzebowałem auto też do pracy, a rozliczam się wg stawki ryczałtowej. W miesiącu robię 4-5tyś km. Obawiałem się czy mi auto na siebie będzie pracowało, żebym nie musiał do niego dokładać. Po odliczeniu kosztów na paliwo (gdzie prywatnie robię dużo km) ponad połowa stawki pozostaje wolna do dyspozycji. Jeżdżę przeważnie w cyklu 30% miasto, gdzie raczej mi się śpieszy oraz pozostałe trasa 110-180km/h. Spalanie dochodzi do 11 litrów gazu. Bryka ma rzeczywiście kopa. Plusem auta jest to, że o rozrządzie nie muszę myśleć, że nie wiadomo kiedy coś się zerwie, bo jest na łańcuchu :) Słyszałem opinię, że samochód niby jest ciężki i to jest za słaby silnik jak na tę masę. Tu odpowiadam: silniczek pracuje z niebywałą lekkością. Mam porównanie od aut, ponieważ miałem Toyotę Corollę z 2007r (1,4diesel,90KM), Hondę CRV (2,0benz+gaz totalny muł zero dynamiki),Berlingo,Aurisa,Corollę 03r,GolfaIV). Auto tanie w eksploatacji, bardzo niezawodne silniki (mój ma już ponad 450tyś km przejechane i dalej bezawaryjny). Serwis sprowadza się praktycznie do wymian części eksploatacyjnych (klocki,tarcze,oleje,filtry,amortyzatory itp.)Elektryka niezawodna.
10,7
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 16V 145KM 107kW
Biorąc pod uwagę to, że w moim życiu przywykłem do takiego spalania, nie jest źle. Tym bardziej, że mieszkam w mieście, w którym o dziwo jeździ się więcej pod górkę niż z górki (Bielsko-Biała pozdrawia), a płaskie odcinki należą do rzadkości. Zwykle jeżdżę w mieście, więc poniżej 13l/100km nie da się zejść. Raz udało mi się osiągnąć 8l/100km na trasie Bielsko - Częstochowa - Bielsko, ale była to bardzo ekonomiczna jazda. Normalnie na trasie musi wziąć 10l/100km, a jak bardziej mu deptam, to i 13l/100km zeżre (np niemieckie Autobahn´y - tam można gnać, więc go gnam).

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo