Szukaj

Ford Mondeo IV Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 2011 Ford Mondeo 2.0 TDCi, Salon Polska, Serwis ASO

24 999 PLN
Ford
Mondeo
2011
diesel
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 226 165 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Mondeo 2.0 TDCi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 784 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
5,6
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Przy bardzo eko jeździe udało mi się zejść do realnego 4.9l - sprawdzanie od tankowania do tankowania Przy dynamicznej jeździe największe średnie jakie miałem to 6,5l - tutaj wynik z komputera pokładowego Moje średnie spalanie aktualnie wynosi 5,3l - sprawdzone od tankowania do tankowania. Auto posiadam 2lata, zdążyłem zrobić 60tys km, wydaje mi się że auto jak na swoje gabaryty pali naprawdę przyzwoite ilości paliwa. Zaznaczę jescze że wszystkie wyniki są przy jeździe 70% trasa i 30% miasto, mając na myśli trasę nie mam na myśli autostrad tylko zwyczajne drogi do 90km/h oraz małe wioski na drogach 70/50km/h
6,5
Liczba komentarzy: 1
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Średnie z mieszanych (trasa, miasto, ale jednak z małą przewagą trasy przez ostatnie 15.000 wychodzi 6,6) Przebieg 72.000, czasem cięższą nóżką potraktowany ze średnią z trasy ok. 160 km/h, (max osiąg 212 wskazania navi, ale był jeszcze zapas;)) nie chipowany, ale przy bardzo spokojnej, ekonomicznej jeździe schodzi w okolice 5,0. Kółka 235/45/17 (polecam wzmocnione XL z rantem, wtedy na szerszych kapciach nie jeździ się jak po szynach w koleinach na lato Goodyeary EficientG, na zimę UGP8); żadnych problemów z mechaniką, elektroniką, dpf.
7,1
Ford Mondeo IV
Hatchback 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Jazda na TAXI, czyli sporo miasta rzadko autostrada. Jeźdżąc na obrotach powyżej 2tyś, bez deptania od czerwonego do czerwonego średnio 7.2l po mieście. Na autostradzie WRO-KRA(5 osób) 160 km/h 7,4 l/100. Generalnie zadowolony jestem. DPF nie zapycha się, trzeba tylko dieslem umieć jeździć. Silniki wysokoprężne lubią średnie obroty (do 3tyś) i stałe obroty. Tzn. Nie ciskać pedału gazu cały czas opór - hebel bo czerwone, tylko rozpędzić i jechać ze stałą prędkością. Wtedy silnik się nie męczy i spalanie nie wariuje. No i brawo za wyciszenie silnika.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo