Szukaj

Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDCi 130KM 2004 Ford Mondeo 2.0 TDCi, Klima, Klimatronic

5 999 PLN
Ford
Mondeo
2004
diesel
130 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 277 932 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Złoty metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Mondeo 2.0 TDCi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 731 mm
Szerokość
1 812 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
5,9
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
jak kolega doprowadził mi go do porządku to do tej pory wymieniłem olej z filtrem ( 130 zł za dobry fordowski) i rurę od turbo (88 zł z wymianą). i więcej nic jeszcze nie robiłem, niebawem wymiana reszty filtrów (powietrza, paliwa i kabinowy) ale to nie są duże koszty, muszę wymienić poduszkę silnika ale mam używkę za darmola i wymiana jest prosta i tania więc luzik, coś tam w zawieszeniu zaraz będzie do roboty ale to pierdółki taż niedrogie więc póki co ja kosztów nie odczuwam, a jeśli są poważniejsze rzeczy do wymiany proponuję używki lub dobre zamienniki (uwaga! zawsze sprawdźcie ceny nowej części i nie zakładajcie że będzie droga bo czasem używki są droższe niż nowe, ja za tą rurę od turbo dałem 68 zł nowa a za używki na necie trzeba było dać 80-100 zł więc można się naciąć. i trzeba uważać na warsztaty i mechaników bo mogą nic nie zrobić a skasować, ASO też nie zawsze się w tej kwestii różni od Janusza ze stodoły ale to już każdy niech szuka warsztatu a najlepiej to tak jak mój znajomy jak prowadził samochód do naprawy to brał wolne i siedział z mechanikami i patrzył jak naprawiają a jak się nie chcieli zgodzić to zabierał samochód :) i zawsze żądajcie części którą wymienili na dowód że faktycznie wymienili.
5,3
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Jeśli chodzi o spalanie to mało, można spokojnie zejść do 4,6l a jak pojezdzimy pod 140 bedzie 5,3. Jeśli chodzi o resztę to nieciekawie. Bywa różnie- kiedyś problem z ładowaniem i stukaniem w wahaczu naprawiłem za pomocą trytytek (luźna wtyczka i linka od ręcznego stukała w obręczach), części może nie są drogie, ale np radio siedzi blaupunkt travelpilot ex- w mondeo i focusie ramka różni się dosłownie o 2mm i już trzeba szukać odpowiedniego, regulatory napięcia w alternatorze są dobierane nawet do wersji wyposażenia. Pomimo że znajdziesz do np 2,0 TDCi 130KM to jeszcze do wersji ghia, albo innej.. No i koszty zaczynają się jak wtryski postanowią odejść na emeryture nie daj Boże z pompą wtryskową. Wtedy nawet strach myśleć ile miliardów kosztuje naprawa. Dopóki działa to spoko, ale jak nie działa to już różnie.
5,5
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
5.1 to wynik z 750 km. Większość w trasie. Prędkość do 150 km/h. 170 km na ekspresówce ze średnią 140. Opony letnie, pogoda dobra, 10 stopni. Jazda dość spokojna. Przez cały czas minimum 3 osoby na pokładzie plus bagaż. Ok. 200 km przy maksymalnym załadunku. Obroty do 2800 przy przyspieszaniu, przy jeździe ze stałą prędkością zawsze możliwie najwyższy bieg, byle obroty nie spadły poniżej 1600, bo zaczyna się trochę dusić. 7.5 to wynik poprzedniego właściciela z kilkuset kilometrów, który był wyświetlony na kompuerze w momencie przekazania mi auta. Mi nigdy nie udało się go powtórzyć. Mój rekord to 7.2 przy przewadze bardzo dynamicznej jazdy w mieście. 3.8 to wynik osiągnięty na dystansie ok. 60 km. Jechałem zgodnie ze znamnymi mi zasadami eco-drivingu, wybrałem pustą trasę, żeby nie musieć się zatrzymywać. Sucho, lato, ciepła noc. Jechałem sam (80kg)+ 20 kilo ładunku w bagażniku. Prędkość ok. 70-80 km/h, przy przyspieszaniu obroty do 2200 przed zmianą biegu. Jazda ze stałą prędkością na orotach ok 1700. Myślę, że dałoby się zejść jeszcze niżej. Nie wiem, czy komputer licząc spalanie uwzględnia obciążenie instalacji elektrycznej (miałem włączoną klimę i światła krótkie+długie). Nie mam jednak potrzeby dziadować i testować minimalnego spalania ponownie. Spalanie 5-6 mnie satysfakcjonuje. Cieszy mnie jak po przejechaniu 750 km zostaje jeszcze ćwierć baku. Więcej nie musi :) Generalnie wydaje mi się, że temu silnikowi jest wszystko jedno, czy jedzie na pusto, czy na maxa załadowany. Tak czy siak jest oszczędny i rwie się dynamicznie nawet pod stromą górę.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo