Szukaj

Ford Mondeo III Kombi 2.0 TDDi 90KM 2006 FORD MONDEO 2.0 TDCI 90 KM ZAREJESTROWANY ZAMIANA

13 900 PLN
Ford
Mondeo
2006
diesel
90 KM
Piotrków Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2006
Przebieg 135 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Relingi dachowe, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

FORD MONDEO 2.0 TDCI 90 KM ZAREJESTROWANY ZAMIANA

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
177 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,7 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 804 mm
Szerokość
1 812 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
6,6
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
90KM (hamowania 95KM) TDDI po chipie u HEKO (127KM) i MBC (nie hamowany) (1.2bar doładowania). W sumie to największą różnice dało MBC, bo turbina zaczęła wcześniej wstawać. Samochód ma wstawioną 6 biegową skrzynie. Spalanie 4.2 osiągnięte po rozgrzaniu silnika i skasowaniu komputera pokładowego (o dziwo u mnie ani nie zawyża, ani nie zaniża splania, różnica jest na tyle mała, że nie wiem co jest bardziej niedokładne mój pomiar na stacji benzynowej czy komputer pokładowy) przy jeździe 95-110 (90-100 GPS)km/h na 6 biegu przy możliwie płynnej jeździe bez klimy. Trasa normalnie między 5 a 5.5 litra (110km/h + klima i rozsądne wyprzedzanie (możliwe bez hamowania po wyprzedzaniu) wszystkiego co na drodze przy 30 stopniowym upale to 5.2-5.3l). 10.5 uzyskane w Warszawie... zimny silnik, klima i 5km non stop w korku... normalnie po Wawie pali między 7 (normalna jazda bez korków) do 8.5 z korkami.
6,8
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
U mnie ciężko zejść ze srednią spalania, a to dlatego, że nie jestem niedzielnym kierowca ;-/ A do tego często jeżdżę na krótkich trasach (3km). Rozczarowały mnie ceny części do Forda - bardzo wysokie. Termostat 85zl. W Oplu Astrze identycznie wyglądający kosztował 15zł. Komplet świec żarowych 250zł. W dodatku koła 16 cali na start zabiły, bo cena jest wprost wproporcjonalna do wielkości kół. Za dobre (są też lepsze) miękkie gumy dałem 330zł/sztuke. Jestem za to zadowolony z silnika - brzęczy ślicznie, żadnych problemów. Jeżeli się wymienia na czas filtry, świece żarowe i inne pierdoły, to przy -25´C odpala na dotyk, i z komfortu jazdy - na trasach ok. 450km nie czuję zmęczenia. Następne autko jakie kupie, to VW Golf IV Kombi Diesel, ew Passata.
7,5
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 90KM 66kW
Spalanie liczone po czyszczeniu turbiny oraz EGRa (dodatkowo zimowe opony oraz włączona klima), nie wiem czemu moje spalanie odstaje od prezentowanych tu innych wyników. Jeżeli macie jakieś sugestie to dajcie znać.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Mondeo