Szukaj

Ford Kuga I 2010 Ford Kuga Zarejestorowany Klima Czujniki parkowani

30 999 PLN
Ford
Kuga
2010
diesel
140 KM
Rocznik 2010
Przebieg 226 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Ford Kuga Zarejestorowany Klima Czujniki parkowani

4,0
~Domi
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Przyjemny samochód, który jednak posiada swoje wady. Używam go od 4 lat, przejechałem do tej pory 100 000 km. Żadnych poważnych awarii poza jednym przerwanym kablem od czujnika DPF. Fajne auto dla singla, pary lub rodziny z mniejszymi dziećmi, którzy nie potrzebują auta z większa ilością miejsca- bagażnik jest dosyć mały. Fotele na dłuższą mete nie do końca wygodne (trasy powyżej 500 km). Tylne siedzenia oferują skromną ilość miejsca. Słaba...
4,4
~esc17
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Swoją Kugą przejechałem już kilkanaście tysięcy kilometrów i uważam, że samochód jest wart zrecenzowania. Zacznijmy od tego, że Kuga nie jest pozbawiona wad - a właściwie, to posiada ich nawet sporo. Przede wszystkim ogólne spasowanie pozostawia wiele do życzenia, plastiki trzeszczą, zdarzy się, że coś zepsujemy ale z drugiej strony nie jest to przesadnie irytujące i zawsze możemy nad tym trochę popracować. Jest za to jedna rzecz, której już...
4,4
~DER
Ford Kuga I
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Miał być SUV. Przed zakupem jeździłem wieloma. Najfajniejszy był Forester, ale Kuga wygrała ze wszystkimi ceną i możliwością testowania przez weekend. Subaru za test chciał pieniędzy, a możliwości negocjacji nie było. Test wypadł korzystnie. Samochód już jeździ u kogoś innego, ale nadal wspominam go bardzo dobrze. Nigdy nie było problemu z DPF czy czymś podobnym. Jechał wprawdzie raz na gwarancji lawetą, ale okazało się, że komunikat "awaria...

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Kuga