Szukaj

Ford Kuga III 2024 Ford Kuga STline Automat Hybrid

89 900 PLN
Ford
Kuga
2024
hybrydowy
152 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 8 820 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 152 KM
Pojemność silnika 2 488 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

2,1
~Roman1968
Ford Kuga III
SUV 2.0 EcoBlue MHEV 150KM 110kW
Fatalne fotele - totalna porażka. Brak trzymania bocznego, brak możliwości przedłużenia siedziska. Oparcie foteli od strony pasażera nie wykończone - jest płaszcz, który ma coś zasłaniać, ale bardziej przeszkadza przy układaniu stóp niż pomaga w czymkolwiek. Przesiadłem się z Opla Insignia B 2017 do Kugi 2022 PHEV i niestety porażka!! Nieczytelne zegary wirtualne - dlaczego nie zadzwonili do Opla, aby zobaczyć jak należy to zrobić - Ford jest...
4,7
~Arek
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Porównuje auto do wielu innych jakimi jeździłem ale z segmentu D. To mój debiut w SUV. Auto dobrze wygląda w wersji ST ale nie porywa za bardzo. Dobrze się prowadzi, przyjemnie brzmi przy ruszaniu i ogólnie jest bardzo ciche. Skutecznie działają tryby jazdy eko, sport, śnieg/piasek i śliska nawierzchnia. Doskonale działa aplikacja do zdalnej obsługi, można nagrzać auto zimą lub schłodzić latem bez wychodzenia z domu. Wnętrze daje wrażenie...
4,4
~Kierowca Forda
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Kiepska jakość - usterki fabryczne z półosiami i spora przeprawa przed diagnozą i usunięciem usterki. Zgłoszone i nie naprawione przez Serwis piszczenie hamulców, generalna głośna ich praca (szuranie). Piszczenie z tyłu po ruszeniu, jakby hamulec postojowy potrzebował chwili na odpuszczenie, albo łożysko? Brzęcząca szyba przednia od strony kierowcy i tylna pasażera. Zimny silnik brzmi jak klekoczący diesel. Piszczące zimą klapki nawiewów,...

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Kuga