Szukaj

Ford Kuga III 2024 Ford Kuga NOWY 1.5 Ecoboost 150 KM A8 ST-LINE ...

140 600 PLN
Ford
Kuga
2024
benzynowy
187 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 10 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 187 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

3,4
~Sławek
Ford Kuga III
SUV Facelifting 2.5 FHEV 183KM 135kW
Generalnie Kuga po faceliftingu oferuje więcej jeżeli chodzi o wyposażenie, niemniej zmiany nie wyszły na dobre. Użytkowany samochód po 2 dniach zaczął się psuć, tzn. dochodziło do resetowania wyświetlacza licznika. Serwis przez cały dzień naprawiał, diagnozował i po odbiorze samochodu po 10 minutach usterka się powtórzyła. Obecnie od ponad dwóch tygodni auto jest w serwisie i czeka na wymianę wyświetlacza. Oby to pomogło. Elektronika jest...
2,1
~Roman1968
Ford Kuga III
SUV 2.0 EcoBlue MHEV 150KM 110kW
Fatalne fotele - totalna porażka. Brak trzymania bocznego, brak możliwości przedłużenia siedziska. Oparcie foteli od strony pasażera nie wykończone - jest płaszcz, który ma coś zasłaniać, ale bardziej przeszkadza przy układaniu stóp niż pomaga w czymkolwiek. Przesiadłem się z Opla Insignia B 2017 do Kugi 2022 PHEV i niestety porażka!! Nieczytelne zegary wirtualne - dlaczego nie zadzwonili do Opla, aby zobaczyć jak należy to zrobić - Ford jest...
4,7
~Arek
Ford Kuga III
SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Porównuje auto do wielu innych jakimi jeździłem ale z segmentu D. To mój debiut w SUV. Auto dobrze wygląda w wersji ST ale nie porywa za bardzo. Dobrze się prowadzi, przyjemnie brzmi przy ruszaniu i ogólnie jest bardzo ciche. Skutecznie działają tryby jazdy eko, sport, śnieg/piasek i śliska nawierzchnia. Doskonale działa aplikacja do zdalnej obsługi, można nagrzać auto zimą lub schłodzić latem bez wychodzenia z domu. Wnętrze daje wrażenie...

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Kuga