Szukaj

Ford Kuga III SUV 1.5 EcoBoost 150KM 2020 Ford Kuga Grzane fotele przód/tyl, adaptacyjny

91 300 PLN
Ford
Kuga
2020
benzynowy
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2020
Przebieg 32 042 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 496 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Ford Kuga Grzane fotele przód/tyl, adaptacyjny

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 614 mm
Szerokość
1 883 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
65% 35%
7,6
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto jest całkiem dynamiczne nawet z rodzina na pokładzie. W trybie Sport wręcz zaskakuje do 120 km/h. Jak na wymiary tego auta nic więcej nie potrzeba do normalnej jazdy. Napewno nie jest to auto do pałowania itp. ale jest zdecydowanie zaskoczony tym motorem na plus. Brakuje mu trochę kultury pracy na niskim 2 biegu na zimno i tyle. Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego nie ma wersji z automatem do tego silnika. Wtedy byłoby już kompletnie komfortowo a i automat pozwoliłby jeszcze ograniczyć spalanie w trasie bo miałby niższe przełożenie przy 120-130kmh. Zdecydowanie polecam, zresztą te silniki Ford opracowywał ze specjalistami od Yamahy .
7,6
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Auto jest całkiem dynamiczne nawet z rodzina na pokładzie. W trybie Sport wręcz zaskakuje do 120 km/h. Jak na wymiary tego auta nic więcej nie potrzeba do normalnej jazdy. Napewno nie jest to auto do pałowania itp. ale jest zdecydowanie zaskoczony tym motorem na plus. Brakuje mu trochę kultury pracy na niskim 2 biegu na zimno i tyle. Jedyne czego nie rozumiem to dlaczego nie ma wersji z automatem do tego silnika. Wtedy byłoby już kompletnie komfortowo a i automat pozwoliłby jeszcze ograniczyć spalanie w trasie bo miałby niższe przełożenie przy 120-130kmh. Zdecydowanie polecam, zresztą te silniki Ford opracowywał ze specjalistami od Yamahy .
7,1
Ford Kuga III
SUV 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Zrobione mam tym autem 35k km i średnie spalanie wychodzi mi 7,2 l/100km. Ostatni urlop 2,2k km full obciążone auto pełna rodzina plus bagaże i średnia 6,4 l/100km. Jak dla mnie bardzo oszczędne auto i przy spokojnej jeździe bez palowania temu silnikowi nic nie brakuje.

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Kuga