Szukaj

Ford Focus IV Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 2019 Ford Focus ST-Line Zarejestrowany w Polsce Fak...

88 900 PLN
Ford
Focus
2019
benzynowy
150 KM
+48
Podłopień 303 (woj. małopolskie)
Rocznik 2019
Przebieg 40 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Focus ST-Line Zarejestrowany w Polsce Fak...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 378 mm
Szerokość
1 825 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,1
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Jeżdżę nowym focusem w wersji 1,5 ST Line od połowy listopada. Zrobiłem nim ponad 4 100 km i nie kasowałem całkowitego średniego przebiegu. Komputer wskazuję średnie spalanie 6,8 / 100 km. Dodam że jeżdzę 75 % w trasie ok 20km-50 km oraz 25 % to jazda w mieście max do 2km czyli na zimnym silniku. Najniższe spalanie z trasy to 5,2 (jazda z prędkością 70-90 km/h bo zimowe warunki nie pozwalały na szybszą jazdę. Najczęściej spalanie w trasie na drodze krajowej to ok 6,2-6,5 z prędkościami do 80-130 km/h. W mieście pali na zimnym silniku do 10 l. Średnio mi wychodzi 6,8 l/100 km. Dodam że jeżdżę w trybie Normal. Eko nie używam a tryb Sport jedynie przy wyprzedzaniu kolumny samchodów. Aut może spalić ok 6,5-7,5 litra i więcej w zależności od stylu i warunków jazdy. Ogólnie z samochodu jestem mega zadowolony. Wybierałem pomiędzy Kia Ceed , Hondą Civic, VW Golfem i Fordem Focusem. Jest mega wyciszony, świetnie się prowadzi , komfortowo zawieszony pomimo obniżonego zawieszenie w wersji ST Line oraz ma sporo więcej przestrzeni wewnątrz auta od poprzednika (porównywalnie z Hondą Civic a więcej niż Ceed i Golf). Może nie jest tak efektownie wykończony jak KIA i Golf ale jakość jest porządna. Z minusów to warto zaznaczyć brak nawiewów na tylną kanapę co mają w/w konkurenci. Silnik 3 cylindrowy jest bezwibracyjny, elastyczny i dynamiczny. Polecam Focusa .
8,1
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Nie jest to super ekologiczny silnik. Zimą tylko w mieście, nie stojąc dużo w korkach, od świateł do świateł, bez szaleństw, 8.4-9l. Czasami się zamknie w 8l. W korkach 10l. Trasa 400 km też zimą 50/50 autostrada/lokalne: 6-6.5l., max 120 km/h. W drugą stronę 5.9l. Dziś, gorąco, 29 st. cała trasa z klimatyzacją, 327 km łącznie 90% autostradą na tempomacie 140 km/h wyszło 7.3l. Chwilowe wahało się od 7-9. Na freenow zimą po warszawie nocą 7.4l. ;)
7,2
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Przejechałem już ponad 10tys. km i mam średnie spalanie z tego okresu na poziomie 7,6l/100km. Wg mnie nie da się osiągnąć poza miastem 4,5l/100km jak podaje producent, chyba że pusty samochód tylko z kierowcą na długim i płaskim terenie jadąc nie więcej jak 70-80km/h. Zrobiłem wycieczkę do Dani ponad 2000km jadąc autostradami max do 130km/h i średnia z tego wyszła mi 6,4l/100km. Ale biorąc ogólnie z Focusa jestem bardzo zadowolony.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus