Szukaj

Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 2015 Ford Focus Salon Polska

36 900 PLN
Ford
Focus
2015
benzynowy
105 KM
+48
Konin (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2015
Przebieg 125 629 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Centralny zamek, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Focus Salon Polska

7,0
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 77kW
Samochód jest super, posiadam go od 6miesiecy zrobiłem nim 8tys kupiłem z przebiegiem 76 tys jak się nim jeździ oszczędnie spala średnio w granicach 6,5l w mieście 9.2 potrafi połknac, autostrada średnia 140km/h też komputer pokazał mi 9.2 ale jak się nie przekracza 100km przy spokojnej jeździe 5.3-5.8L. Samochód bardzo komfortowy przyjemnie się prowadzi ma fajnie przyspiesza ale demonem prędkości to on nie jest. Tak czy inaczej innego nie chce jak dla mnie jest idealny a do tego ma przyjemny dla oka design.
6,4
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 77kW
To moja druga opinia na temat spalania, wcześniej pisałem że żonie spala ok.10litrów po Wrocławiu na krótkich dojazdach do pracy (7km). Obecnie jestem po trasie wakacyjnej po europie zrobiliśmy załadowanym autem ok 4000 km (2 os. dorosłe + dziecko + max bagażu). Jazda 90% po autostradach głównie przepisowo, tam gdzie autobahny bez ograniczeń to troche szybciej niż 140kmh, ale głównie 120-130kmh. Jestem pozytywnie zaskoczony naszym spalaniem, robiłem obliczenia po każdym tankowaniu do pełna i porównywałem ze wskazaniami komputera nr 1 który kasowałem przy każdym tankowaniu. Drugi komputer liczył całą wycieczkę. I tak od początku generalnie spalanie na całej trasie to średnio 6,3 litra/100km. Wskazania komputera 5,9-6,1 ale na stacji należy doliczyć ok. 0,3litra do wyników. Wskazanie komputera nr 2 dla całej trasy 5,8. Na paliwie z Orlenu trochę więcej palił, jak tankowałem w DE, Szwajcarii lub Włoszech to lepiej chodził silnik i minimalnie mniejsze spalanie. Najekonomiczniej przy 80-90kmh a na autostradzie do 130kmh, potem od 140khm to obroty silnika przekraczają 3,5tys (5bieg) i robi się głośniej a spalanie rośnie o ok 1,5litra. Natomiast generalnie to jadąc z prędkościami 160-170kmh będziemy się mieścić w 9litrach średnio. Silnik jest dla kierowcy nastawionego na równą przepisową jazdę, natomiast można nim jechać i jak dla mnie jest wystarczający do tego auta. W alpejskich podjazdach pod wysokie góry brakowało dynamiki, trzeba było kręcić i redukować a i tak prędkość opadała (duże obciążenie wagą przy podróży utrudniało) ale od tego jest skrzynia biegów aby redukować. Generalnie jestem pozytywnie zaskoczony bo na długiej trasie dawał dzielnie radę lepiej niż się spodziewałem po niektórych opiniach z tego forum.
8,3
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 105KM 77kW
Pali o ok 1l więcej niż wersja przed liftem. Drogami krajowymi bez wyprzedzania (z tym silnikiem nie da się bezpiecznie wyprzedzać, nawet rowerzystów) 6,0 bez problemów. Na autostradzie spalanie rośnie przerażająco wraz z prędkością. Przy 160 wychodzi ok 10 ... Za mały silnik jak na ten samochód, brakuje 6. biegu.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus