Szukaj

Ford Focus II Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 2010 Ford Focus Mk2 1.6 Silver LPG

16 900 PLN
Ford
Focus
2010
benzynowy z lpg
115 KM
+48
Kalwaria Zebrzydowska (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 236 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Ford Focus Mk2 1.6 Silver LPG

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 472 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
8,3
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Uzytkowalem od nowosci Focusa 1.6 TiVCT 115KM w latach 2008-2012, rocznik 2007. Spalanie bardzo zalezy od warunkow jazdy. Ja ok. 50% z calkowitego przebiegu 120,000km pokonalem na trasie Poznan - Zachodnie Niemcy, 25% na trasie w Polsce i 25% w centrum miasta i okolicach. Mam takze wrazenie, ze pierwsze 50,000km auto palilo nieco wiecej. Minimalne mozliwe spalanie, jazda sznurkiem za tirami, do 70km, 5 bieg, bez zadnego przegazowywania, totalnie jednostajnie, 5l mozliwe. Spokojna bardzo przepisowa jazda na trasie w Polsce (nie autostrada), ok. 6.5l. Jazda normalna na trasie w Polsce (dynamicznie, ale bez szalenstw), ok. 7.5l Jazda bardzo dynamiczna na trasie w Polsce (wyprzedzanie, redukcje, obroty pod czerwone pole), ok. 9l. Miasto: bardzo zalezy. Najgorzej korki "stojace", wtedy srednio 10.5l, a kilkadziesiat tysiecy km od nowosci to w takich warunkach mialem 11.3. Miasto sredniej wielkosci, ale bez korkow "stojacych", to nie wiecej niz 10l (Poznan, Bydgoszcz). Poza szczytem, to spokojnie ponizej 8l. Autostrada: tutaj moge duzo powiedziec na ten temat. Przede wszystkim srednie spalanie podawane przez komputer, normalnie zgadzajace sie mniej wiecej z kalkulacja indywidualna, to na autostradzie przeklamuje, nawet mocno. Przy predkosciach 170km/h~190km/h (a jak z wiatrem to i 203km/h wg. GPSa, znacznie wiecej niz dane fabryczne), komputer pokazuje 18l/100km/. Ale taka jazda na dystansie 1000km faktycznie nigdy nie wyszla w kalkulacji pod dystrybutorem wiecej niz 13l/100km (moze przez chocby chwilowe zwolnienie do 140-150, wiadomo, nawet lewy pas czasami spowalnia). Autostrada 140km/h~170km/h - znacznie mniej, ok. 11,5l/100km. Generalnie spalanie wzrasta powyzej 140km/h, czyli predkosci, przy ktorej jazda tym autem jest meczaca, ze wzgledu na dzwiek silnika i brak mocy. Przy okazji moge podzielic sie opinia na temat zawieszenia/ukladu kierowniczego, prowadzenia. Otoz moglbym bez przesady porownac precyzje pokonywania zakretow Focusem z Mercedesem C180 (rocznik 2007), ktorego sporadycznie uzytkowalem rownolegle z Focusem. Oczywiscie, klasa C jest lepsza ze wzgledu na tylny naped i mocniejszy silnik, wyciszenie to w ogole inna bajka, ale uklad kierowniczy/jezdny to potezna zaleta focusa. Dla zobrazowania, gdy na czas serwisu dostalem Renault Megane, to balem sie ze wypadne z drogi. Focus jest niedrogi, raczej niezawodny, dobry stosunek ceny do tego co otrzymujemy w zamian. Prowadzenie ponadprzecietne, milo sie jezdzi nawet na calkowicie zasniezonej drodze.
6,5
Liczba komentarzy: 1
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Nie wiem jak ludzie mogą mieć w takim samochodzie spalanie na trasie powyżej 7 litrów. Mam 20 lat, mam ciężką nogę, ale tylko wtedy kiedy trzeba, na codzień jeżdżę bardzo oszczędnie, nie mówie, że tam gdzie 50 to 50, ale zmieniam biegi zawsze na tych samych obrotach, nie ruszam gwałtownie, nie robie z siebie czubka stojąc z kimś na światłach. Samochód jest perfekcyjny pod każdym względem, moc wystarczając by wyprzedzić na autostradzie dosłownie każde auto tej klasy, byli wariaci co starali sie mi pokazać na niemieckiej autostradzie jak sie jeździ.. :) Na pełnym baku potrafie zrobić trochę ponad 900km, średnio wtedy wychodzi +/- 6litrów. Można? Można. Samochód jest bardzo oszczędny i trwały. Polecam każdemu :)
6,8
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Muszę przyznać że obawiałem się spalania w tym silniku. Przed zakupem ile czytałem opini tyle było różnych zdań. Jedni łapali się za głowę i pisali że poniżej 10 w mieście zejść się nie da. Inni ze jest naprawdę ok. Po przejechaniu 3000 km (kwiecień) jestem na prawdę zadowolony! W mieście (koszalin) na krótkich odcinkach bez klimy poniżej 9 litrów zejście jest niemożliwe. Ale już w Trójmieście na trochę dłuższych odcinkach ( oczywiście jeżeli nie ma korków) spala około 8 l. W Niemczech na autostradzie przy prędkości około 130 km/h spalanie wynosiło około 7 litrów. Na pustej drodze w nocy przy niskiej temperaturze z tempomatem na 90km/h i pustym aucie (jazda mega ekonomiczna) średnie spalanie miałem 4.8l!

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus