Szukaj

Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 2007 Ford Focus Ford Focus 1600 benzyna po oplatach

11 999 PLN
Ford
Focus
2007
benzynowy
115 KM
+48
kepno (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2007
Przebieg 109 134 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Ford Focus Ford Focus 1600 benzyna po oplatach

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s
Średnie spalanie
6,6 l/100 km
Długość
4 342 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
7,1
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Jak na 1200 kg i 115 koni to nie jest dużo. Dziwią mnie wyniki osób, którzy przedstawiają wyniki ok. 10 litrów albo maja bardzo ciężką nogę, albo też spędzają mnóstwo czasu w korkach w duży aglomeracjach.Ja w 70 % jeżdzę po trasie a pozostałe 30 % to miasto to nieduże miasto 50000 tys mieszkańców. nie ciskam pedału mocno ale flegmatykiem też nie jestem. Myśle że przy przebiegu rzędu 15000 tys. km rocznie można smiało kupić ten samochodzik zamist jego dislowskiej wersji- dużo większe mamy prawdopodobieństwo, że licznik nie jest przekręcony a ponadto mniejsza awaryjność, jedna awaria popowtryskiwaczy i cała oszczędność w spalaniu da w łeb. Ponadto lubię jak silnik wkręca się na wysokie obroty.
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Ameryki nie odkryję, mówiąc że wszystko zależy od stylu jazdy. Ja lubię dynamiczną jazdę i uważam, że po to jest skrzynia 5-biegowa by z niej korzystać, a nie jechać na 5-tce 50 km/h, choć silnik jest na tyle elastyczny, że od 70 km/h spokojnie można na tym biegu żwawo jechać. Przeważnie zmieniam bieg na wyższy przy ok. 3500 obr./min., wtedy po zmianie jest 2200 obr./min., choć zaznaczam że lubię często przycisnąć. Przy takim stylu jazdy spalanie (bez włączonej klimy) wygląda tak: Miasto - to ok. 9 - 9,5 l, ale przy staniu w korkach i na światłach co 200m może być nawet 10,5 - 11 l/100 km, ale czemu tu się dziwić... samochód najwięcej pali przy jeździe na 1 i 2 biegu. Autostrada - trzymając równo ok. 150 km/h wyjdzie 8.5 l/100 km (4.500 obr./min.) Poza miastem - ok. 6.5 - 7 l/100 km Srednia z 500 km z czego 200 km autostradą, 250 km poza miastem a 50 km w mieście - 7.6 l/ 100 km Moim zdaniem, jak na dynamiczną jazdę w końcu niemałych autem to spalanie jest naprawdę dobre, a w trasie wręcz bardzo dobre. Na pewno nie kupiłbym diesla dla tych 2-litrów mniej.
8,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
tu też troszke mogło by być lepiej ale to benzyniak i 115km, nie będzie palic tyle co 80knna podstawowa wersja focusa , w mieście mi pali tak między 9,1l(zimowe opony 195) a 10,5l(lato opony 205 plus klima)jeżdżę normalnie czasem depnę ale rzadko, jeśli ktoś jezdzi naprawdę przepisowo i spokojnie to nie dobije 10l, średnia na trasie gliwice -n.sącz-gliwice, wyszła mi 7,6l na oponach 205,gdzie w jedną str. A4 a w drugą str. jechałem landówką przez wadowice oświęcim itd. zaznaczę że jechałem z rodziną czteroosobową ,plus bagaż(lekki),a nie sam .

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus