Szukaj

Ford Focus II Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 2008 Ford Focus AUTOMAT Ghia Wymieniony rozrzad Utr...

14 990 PLN
Ford
Focus
2008
diesel
136 KM
+48
Międzyrzecz (woj. lubuskie)
Rocznik 2008
Przebieg 223 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Focus AUTOMAT Ghia Wymieniony rozrzad Utr...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 342 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
96% 4%
5,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Jeżeli chodzi o spalanie jestem pod wrażeniem możliwościami tego auta. Niesamowicie elastyczny silnik, świetny kompromis pomiędzy osiągami a spalaniem. Spalanie bardzo mocno balansuje w zależności od stylu jazdy, przy jeździe spokojnej zdołałem w mieście zejść do 5,3l (wielu mówiło że to nie możliwe w silniku 2.0 diesel), jeżeli mam ochotę na dynamiczną jazdę w mieście spalanie oscyluje w granicach 7-8l, na trasie minimalne spalanie przy prędkości 80-100 wynosiło 4,5lkm/h, prędkość 100-140km/h ok 6.0l, 140-180 6.4l, 180- 200km/h 7l. Na plus również skrzynia 6 biegowa, bardzo elastyczna. Jestem młodym i kierowcą i pomimo różnym opinią uważam że wybierając ten silnik było to rozsądne rozwiązanie. Proszę się nie bać tego silnika diesla, wystarczy pamiętać o odpowiedniej eksploatacji silnika diesla, a odwdzięczy się bez awaryjnością.
6,8
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
Wizyta w serwisie liczona jest przynajmniej w setkach, ale z tego co wiem to przy silnikach diesla nowej generacji tak jest. Do tej pory musiałem wymienić tylko termostat (~250zł) a pozostałe czynności to zwykła eksploatacja. Jeżeli chodzi o zużycie paliwa to myślałem, że będzie lepiej. Przy spokojnej jeździe po aglomeracji (z reguły ok80km/h bez większych korków)spalanie mam na poziomie 6,7, raz na trasie w nocy bez korków z prędkością od 70-100km/h komputer wskazał 5,6 i to jest najmniejsza wartość którą raz osiągnąłem. Przy normalnej jeździe (raczej nie po mieście, ale za to drogi na których można trochę przycisnąć) spalanie jest na poziomie 7-7,2. Jeżeli się pojedzie z prędkością powyżej 160, ta ok 180 to spalanie wzrasta do ok 8.
5,7
Ford Focus II
Hatchback 5d 2.0 Duratorq TDCi 136KM 100kW
samochodzik jest dość elastyczny i nie ma ochoty na paliwo, po mimo nieraz energicznej jeździ. Zazwyczaj w stosunku: 55% po za miastem, 45% miasto i duże popołudniowe krakowskie korki średnio wychodzi ok 6 litrów. Autostrada i 6-tka dobrze dają daje rady sobie i dobrze nawet przyspiesza (2600obr przy ok 160-170km/h, zaczyna jeździć min od 80-tki, ale dobrze idzie dopiero od załączenia turbiny). Podsumują jeżeli jeździ się oszczędnie to prawie nic nie pali, a jak jeździ się mocniej to nie wiele więcej.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus