Szukaj

Ford Focus III Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 2012 Ford Focus 1.6 95ps Alusy 16 Klimatronic PDC Navi

22 900 PLN
Ford
Focus
2012
diesel
95 KM
+48
Gniezno (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2012
Przebieg 234 123 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 95 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Focus 1.6 95ps Alusy 16 Klimatronic PDC Navi

6,3
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Jestem pod sporym wrażeniem jak mało pali ta foczka. Należy podkreślić że jest to samochód służbowy i korzystam z niego niestety prawie "stereotypowo". Praktycznie cały czas auto idzie "piecem"(jedyne co to dbam o prawidłowe rozgrzewanie i studzenie turbiny i raczej szanuję prędkość, bo demonem rozpędzania nie jest). Do tego stopnia, że mam już 24pkt. na koncie, a przez ostatnie pół roku(i przejechanych prawie 50tyś. km) wyprzedziło mnie może z 5 aut(m.in. RS6, M3) i piszę to bez cienia przesady, prędkości przelotowe po mieście i w trasie to zazwyczaj 140-190km/h, więc zdecydowanie nie sprzyjające niskiemu spalaniu(na 6ce z butem w podłodze, czyli tak jak często jeżdżę, pokazuje 10.3l) a mimo to wystarczy fragment spokojniejszej trasy czy jazdy po mieście i średnia na komputerze z tych 50 tyś. to 6.8l/100km co uważam za wynik rewelacyjny. Jeżdżąc podobnie prywatnym autem 2.0 Pb 115km spalanie oscylowało w granicach 14-15l/100km.
6,5
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Aż nie dowierzam w to co piszecie ... ja muszę się szybko przemieścić między punktem A a B. Bez zrywów , ale dynamicznie. Podam spalanie u mnie przy różnych prędkościach - raczej w tracie niż w mieście. Miasto to szybki wjazd a cała trasa to expesówki, autostrady itd. jazda z prędkościami raczej max. - do 180km/h - spalanie na poziomie 8-8,3l/ 100km ( średnia prędkość z odcinka ok 250km - ok 128km/h ) na poziomie do 150km/h ( z odcinka 400km - średnia V przejazdu 103km/h - spalanie 6,8l/100km tylko miasto - delikatnie bo tu nie poszlejemy - ok 5-5,5 l/100 km u mnie jak utrzymam się na poziomie 6l / 100km to już jest ok. Nie ukrywam, że w wersji MK2 lift z silnikiem 1,6 i ciut niższej mocy - 5 biegów auto było zrywniejsze, dużo bardziej elastyczne i mniej paliło. Z poprzedniego byłem bardziej zadowolony jeśli chodzi o silnik
4,7
Ford Focus III
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Pisząc krótko - rewelacja. Średnie spalanie z przebiegu 106000km 4,9l/100km wg wskazań komputera i takowe jest faktycznie. Przyznać muszę że moje przebiegi to głównie trasa, ale jazda raczej dynamiczna (do 140km/h)- auto służbowe. Przy spokojnej jeździe 100-120 bez włączonej klimy 1060km - tankowanie 43,18 litra. Autko sprawuje się super. Przez pierwsze 5 tys km jazda spokojna, by się ułożyło, teraz bez wielkiego oszczedzania a wynik mówi sam za siebie. Zauważalne wyższe zużycie w mieście i przy ostrej jeździe. Przy jeździe płynnej lecz dynamicznej 5l/100km bez najmniejszego problemu. Zobaczymy jak się będzie dalej sprawował ale pierwsze 100kkm na duży plus.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus