Szukaj

Ford Focus IV Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 2019 Ford Focus 1.5 EcoBoost Titanium Hatchback.WW463YT

42 500 PLN
Ford
Focus
2019
benzynowy
150 KM
+48
Janki (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 142 024 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Tapicerka tekstylna, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Focus 1.5 EcoBoost Titanium Hatchback.WW463YT

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 378 mm
Szerokość
1 825 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,1
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Jeżdżę nowym focusem w wersji 1,5 ST Line od połowy listopada. Zrobiłem nim ponad 4 100 km i nie kasowałem całkowitego średniego przebiegu. Komputer wskazuję średnie spalanie 6,8 / 100 km. Dodam że jeżdzę 75 % w trasie ok 20km-50 km oraz 25 % to jazda w mieście max do 2km czyli na zimnym silniku. Najniższe spalanie z trasy to 5,2 (jazda z prędkością 70-90 km/h bo zimowe warunki nie pozwalały na szybszą jazdę. Najczęściej spalanie w trasie na drodze krajowej to ok 6,2-6,5 z prędkościami do 80-130 km/h. W mieście pali na zimnym silniku do 10 l. Średnio mi wychodzi 6,8 l/100 km. Dodam że jeżdżę w trybie Normal. Eko nie używam a tryb Sport jedynie przy wyprzedzaniu kolumny samchodów. Aut może spalić ok 6,5-7,5 litra i więcej w zależności od stylu i warunków jazdy. Ogólnie z samochodu jestem mega zadowolony. Wybierałem pomiędzy Kia Ceed , Hondą Civic, VW Golfem i Fordem Focusem. Jest mega wyciszony, świetnie się prowadzi , komfortowo zawieszony pomimo obniżonego zawieszenie w wersji ST Line oraz ma sporo więcej przestrzeni wewnątrz auta od poprzednika (porównywalnie z Hondą Civic a więcej niż Ceed i Golf). Może nie jest tak efektownie wykończony jak KIA i Golf ale jakość jest porządna. Z minusów to warto zaznaczyć brak nawiewów na tylną kanapę co mają w/w konkurenci. Silnik 3 cylindrowy jest bezwibracyjny, elastyczny i dynamiczny. Polecam Focusa .
8,1
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Nie jest to super ekologiczny silnik. Zimą tylko w mieście, nie stojąc dużo w korkach, od świateł do świateł, bez szaleństw, 8.4-9l. Czasami się zamknie w 8l. W korkach 10l. Trasa 400 km też zimą 50/50 autostrada/lokalne: 6-6.5l., max 120 km/h. W drugą stronę 5.9l. Dziś, gorąco, 29 st. cała trasa z klimatyzacją, 327 km łącznie 90% autostradą na tempomacie 140 km/h wyszło 7.3l. Chwilowe wahało się od 7-9. Na freenow zimą po warszawie nocą 7.4l. ;)
7,2
Ford Focus IV
Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Przejechałem już ponad 10tys. km i mam średnie spalanie z tego okresu na poziomie 7,6l/100km. Wg mnie nie da się osiągnąć poza miastem 4,5l/100km jak podaje producent, chyba że pusty samochód tylko z kierowcą na długim i płaskim terenie jadąc nie więcej jak 70-80km/h. Zrobiłem wycieczkę do Dani ponad 2000km jadąc autostradami max do 130km/h i średnia z tego wyszła mi 6,4l/100km. Ale biorąc ogólnie z Focusa jestem bardzo zadowolony.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus