Szukaj

Ford Focus I Kombi 2.0 16V 130KM 2003 Focus Giha Skóry Klima-Sprawna Grzane Fotele Xenon

4 900 PLN
Ford
Focus
2003
benzynowy
130 KM
+48
Załom (woj. zachodniopomorskie)
Rocznik 2003
Przebieg 229 788 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Focus Giha Skóry Klima-Sprawna Grzane Fotele Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
201 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 465 mm
Szerokość
1 702 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
8,0
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Bardzo fajne auto, kombi założyłem gaz i mam przejechane 20000 km w pół roku. Przebieg przy zakupie 165 tys. Auto z niemiec było zdrowiutkie, po zimie na naszych drogach zrobiło się troche rude, dobrze że w progi nalałem środka konserwującego. A rdzę na podwoziu cortaninem teraz potraktowałem. Silnik wystarczający 2.0 130 km daje rade. Wiadomo 170 było by lepiej. Jeżdzę po terenie pagórkowatym i górskim. Gaz Landirenzo bez lubryfikacji, dotrysk benzyny. Trafiłem fajną sztukę klocki i zawieszenie itd. z motorcrafta. Postaram się go utrzymać w dobrym stanie.
9,5
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Pewne, zgrabne auto o świetnej architekturze i ergonomii. Duża przestrzeń ładunkowa. Bardzo wygodne fotele z przodu. Elastyczny i dynamiczny silnik zachęcający do przyciskania, dający ogromną frajdę i satysfakcję z jazdy. Czytelne i dobrze rozmieszczone wskaźniki kontrolne. Bardzo dobre radio. Nawet z przyczepą auto sprawnie przyspiesza. Pewne, niezawodne hamulce (4xtarcze). Doskonała widoczność umożliwiająca precyzyjne manewrowanie. Duży obszar przednich wycieraczek. Nawet teraz po przejechaniu 165tys km auto uzyskuje fabryczne parametry. Ostatnio na bezpiecznej autostradzie testowałem max prędkość. Wskazówka doszła do końca zakresu ! Wady Dość częsta konieczność wymiany łączników stabilizatorów ale koszt jest niewielki. Chciało by się by mniej palił. Średnia cena 1 km liczona na dystansie 50tys km ze wszystkim: (paliwo, naprawy, OC,AC) to 0,81 zł USTERKI Po kolei w miarę starzenia: Łączniki stabilizatorów, wymiana cewki zapłonowej, awarie el. podnośników tylnych szyb, wymiana linki gazu 2 x naprawa chłodnicy wspomagania (przecieki w punktach styku aluminium ze wspornikami mocującymi), wymiana skraplacza (chłodnicy) klimatyzacji po 160 tys. No i teraz - wibracja w przodzie po mocnym przyciśnięciu powyżej 120km/godz
11,1
Ford Focus I
Kombi 2.0 16V 130KM 96kW
Witam, podane spalanie na LPG. 9,3 litra droga nad morze spod Warszawy-tankowany gaz za Warszawą tak więc cały czas jazda pozamiejska, średnio na dojazdach do pracy pali koło 11, max 12 litrów, ruch podmiejski ze światłami i korkami ok 35km dziennie. Na benzynie spalił najmniej koło 7l po trasie, natomiast max 11 ruch miejski i krótkie dystanse. Skrzynia automatyczna więc rozbieżności między trasa/miasto sa spore. W trasie jadąc równo potrafi spalić jak manual, natomiast w jeździe miejskiej zużycie paliwa jest znacznie wyższe-myślę że ok 1 - 1,5L. Automat jest wygodny jednak nie czuć że samochód ma 130km, ze świateł się nie poszaleje. Coś za coś...

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Focus