Szukaj

Ford Fiesta VII Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 2010 Ford Fiesta, super stan !!

18 600 PLN
Ford
Fiesta
2010
diesel
95 KM
Rocznik 2010
Przebieg 224 080 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 95 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Ford Fiesta, super stan !!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
4,1 l/100 km
Długość
3 950 mm
Szerokość
1 722 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
5,6
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Moja wersja to 1,6 TDCI 90 km, niestety nie można takiego wybrać. Bardzo przyzwoite auto do jazdy po mieście w trasę troche za słabe ponadto przy większych prędkościach zaczyna ogormnie hałasować w środku. Plus za spalanie. W trasie przy prędkości 100 km/h komputer pokazuje 4,8 l/100km, W mieście latem przy ciągle włączonej klimatyzacji 5,6, żeby osiągnąć 10 l musisz jeżdzić jak kompletny wariat. W przeciągu 6 tys km wymieniłem prawą pół oś z przodu, auto wpadało w wibracje przy dodawaniu gazu przy prędkości ok. 90 km/h. Ogólnie auto jest niewielkie, ekonomiczne, super do jazdy po mieście i niedługie trasy.
4,6
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Bardzo dobre wyniki spalania (4-5 l/100km) przy zachowaniu odpowiednich prędkości obrotowych silnika - jazda do 100 - 110 km/h w trasie oraz nieprzeciąganiu zmian biegów przy rozpędzaniu w mieście. Podczas jazdy na trasie z prędkością 140 km/h również możliwe jest osiągniecie spalania poniżej 6 l/100km. Ogólnie jak na gabaryty auta, dynamika mogłaby być troszkę lepsza, ale jest to rekompensowane przy dystrybutorze. Ogólnie samochód godny POLECENIA jako niedrogi sposób na przemieszczenie się z punktu do punktu. Filtr DPF nie sprawia problemów (jak narazie - przebieg 160 tys. km)
5,7
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Generalnie to najlepsze wyniki na drogach poza miastem. Na autostradzie za krótka skrzynia biegów, i ciężko utrzymywać chwilowe poniżej 5. 120-140 to już chwilowe zdecydowanie wyższe, przy okazji jest już głośno. Miasto z klimatyzacją to już zdecydowanie powyżej 5, tak naprawdę to okolice 6.

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Fiesta