Szukaj

Ford Fiesta VI 1.3 70KM 2008 Ford Fiesta 1,3 benzyna 69KM zarejestrowany lift

11 900 PLN
Ford
Fiesta
2008
benzynowy
69 KM
+48
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie)
Rocznik 2008
Przebieg 148 800 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 69 KM
Pojemność silnika 1 299 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Fioletowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Ford Fiesta 1,3 benzyna 69KM zarejestrowany lift

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
15,3 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
3 916 mm
Szerokość
1 685 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
6,8
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Fiesta z tym silnikiem nie jest ekonomiczna w mieście, nic dziwnego 1120 kg na 60-68 km. W mieście przy spokojnej jeździe i rozgrzanym silniku tak jak podaje producent ok. 8.5 l. Trasa (droga krajowa) 80-90 km/h spokojna jazda, bez zbędnego hamowania 5,0 l. Fiesta zadziwiła mnie spalaniem na autostradzie, trasa 200 km, przy jednej osobie, bez klimy, lato, z pedałem w podłodze gdzie się dało 140-160 km/h - 6,5 l (tankowanie pod korek) - trasa powrotna z klimą 7,0l. Fiesta nie lubi dynamicznej jazdy, redukcje i kręcenie na wysokie obroty nic nie daje poza wyższym spalaniem. Fiesta ma dość nisko położony moment obrotowy 2600-2800 obr/min, dlatego trzeba nauczyć się nią ekonomicznie jeździć, zmiana biegów w zakresie 1600-2000obr. Silnik bezawaryjny na łańcuszku, bardzo cichy, przy 4000 obr na autostradzie jest bardziej cichy niż nie jeden 16 zaworowy benzyniak - nie warczy i nie buczy. Skrzynia biegów dobrze zestopniowana do silnika, przy 3000 obr na 5 biegu 110 km/h.
6,2
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Krótka piłka.Autko jest ekonomiczne jeśli lejemy PB z prawdziwego zdarzenia a nie jak w większości na naszych cudownych stacjach wodę.Niektórych może to rozbawi ale od początku zakupu czyli od 2 lat leję tylko PB 98.W tym czasie pokonałem tą pchęłką ponad 40 tys km .Po za awarią cewki zapłonowej na samym początku( standard dla tego modelu) zero awarii!. Przechodząc do meritum.W trasie ale takiej zagranicą a nie po Polsce (rwana jazda i wyprzedzanie) z prędkościami w okolicach 90-100km/h zejdzie poniżej 5 ale tylko bez klimy.Teraz wracamy do Polkisch realiów.Cykl mieszany z przewagą jazdy w trasie ( wyprzedzanie tylko zawalidróg i tirów - ale wszystko z przepisami) od 6 do do niecałych 7l z AC.Gdy zapala mi się w głowie tryb race i wyprzedzam wszystko co Fieścina daje radę to pali od 7,5 do 8,5l.(8.5l spali w warunkach zimowych , przy niskich temperaturach i ciężką nogą.).Kochana Warszafka , koreczki , klima , ***** do odcinki dochodzi spokojnie do 10l ale wiadomo ,że cywilną Fiestą nikt nie będzie tak jeździł.Jeśli komuś się nie śpieszy, będzie zmieniał biegi po 3000 tys obr/min, wykorzystując max. mom. obr. który jest już przy 2800, nie katując na każdym biegu i przewidując to co dzieje się na drodze możemy bardzo pozytywnie dać się zaskoczyć spalaniem , nie płakać pod dystrybutorem i nie być zawali drogami Januszami w 1.9 SDI.Jak najbardziej polecam.Bayo.:)
7,0
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 70KM 51kW
Ceny części nieduże, sporo dobrych zamienników w tym japońskich, przeważnie naprawa nie wychodzi powyżej 500zł za całość z robocizną. Pali w trasie 6-6,5l/100km w zależności od tego jak sie jedzie. 6 pali gdy jedziemy 90km/h na piątce i tylko prędkość utrzymujemy - bez wyprzedzania, spokojna jazda. Z wyprzedzaniem tirów to już jest różnie, bez redukcji nie da rady przeważnie żeby sprawnie to zrobić i spalanie wzrasta do 7-7,5l. W stosunku do oferowanej mocy troche za dużo, ale nadrabia bezawaryjnością silnika.

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Fiesta